دانشجویان زیر پوشش بهزیستی برای دریافت شهریه ترم بهمن ماه ثبت نام کنند .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ مدیرکل بهزیستی استان گفت : این دانشجویان تا دهم اسفند فرصت دارند تا در سامانه دانشجویی student.behzisti.ir نام نویسی کنند .

علیرضا وارثی درباره نحوه ثبت نام در این سامانه گفت : دانشجویان باید با شناسه کد ملی و رمز سه رقم آخر کد ملی به این سامانه مراجعه و اطلاعات مورد نیاز را وارد کنند و اصل مدارک را نیز به کارشناس امور دانشجویی شهرستان تحویل دهند.

وی افزود : در صورتی که اطلاعات ثبت نشود شهریه به دانشجو تعلق نخواهد گرفت .

به گفته مدیرکل بهزیستی استان ، دانشجویان تحت پوشش در تمام مقطع تحصیلی در هر ترم می توانند تا سقف 40 میلیون ریال از کمک هزینه تحصیلی بهزیستی استان بهره مند شوند.

وارثی در ادامه افزود : 80 درصد شهریه دانشجویان دانشگاه آزاد از سوی این اداره کل پرداخت می شود و دانشجویان این دانشگاه از تخفیف 20 درصدباقی مانده شهریه توسط دانشگاه بهره مند خواهند شد .

وی اضافه کرد : همچنین بهزیستی حدود 80 درصد شهریه دانشجویان سایر دانشگاه ها را پرداخت می کند ودانشجو باید مابقی شهریه را خود تامین کند.

در نیمسال گذشته 419 دانشجو از حمایت تحصیلی بهزیستی استان بهره مند شدند که از این تعداد 163 دانشجو در دانشگاه آزاد و 256 دانشجو در دانشگاه «پیام نور ، شبانه و غیر انتفاهی و..» تحصیل می کنند.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.