تیم الوند اکباتان همدان از نهم بهمن ماه در گروه الف رقابت های زیرگروه فوتبال ساحلی به مصاف حریفان خود می رود.

الوند اکباتان همدان نماینده استان در رقابت های زیرگروه فوتبال ساحلی کشوربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سرمربی تیم فوتبال ساحلی الوند اکباتان گفت: مرحله اول مسابقات در 4 گروه به میزبانی باشگاه های ملوان نیروی دریایی بندر جاسک، صنعت فرش حداد اصفهان، اروند بندرعباس و چالوس برگزار می شود و از هر گروه 2 تیم صدر جدول به مرحله دوم صعود می کنند.

وی ادامه داد: تیم الوند اکباتان همدان در گروه الف این رقابتها با تیم های ملوان نیروی دریایی بندر جاسک، فرض رضا مبارکه، یگانه زاگرس کرمانشاه، شهید نوروزی چلیچه هم گروه است.

حمیدرضا بهمنی تصریح کرد: قرار بود ابتدا مسابقات از 4 بهمن ماه آغاز شود، اما به دلیل تداخل بازیها با زمان امتحانات دانشگاه این رقابتها از نهم بهمن ماه شروع می شود.

وی افزود: تیم همدان در حالی در این رقابتها حاضر می شود که سال 91 در لیگ برتر حضور داشت و تنها اداره کل ورزش و جوانان و هیات فوتبال در آن زمان از ما حمایت کردند و به دلیل عدم حمایت بخش خصوصی و دیگر دستگاههای دولتی امروز باید در لیگ دسته دوم به مصاف حریفان خود برویم.

سرمربی تیم فوتبال ساحلی الوند اکباتان گفت: هدف نخست ما حفظ امتیاز تیم در این رقابتها و سپس صعود به مرحله بعد است و امیدواریم مسئولان از ما حمایت کنند.

وی افزود: تیم همدان بت ترکیب محمد پروازه، احسان مظاهری، حسن محمود، رضا مهدی پور، مصطفی عظیمی، میثم ولدخانی، امیرحسین بهمنی، عباس صحراکار، میلاد حیدری و مجید عزیزی و به سرپرستی سعید دادگر و مربیگری حامد شهوازیان و مدیریت رضا پروازه در این رقابتها حاضر می شود.

حمیدرضا بهمنی تصریح کرد: در مرحله نهایی این رقابتها دو تیم صدر جدول دو گروه از دور دوم به مرحله نهایی صعود می کنند که مسابقات این مرحله در یک گروه و به صورت یک دوره ای برگزار می شود تا تکلیف دو تیم صعود کننده به مسابقات لیگ دسته یک فصل 97-96 مشخص شود.

گفتنی است، با توجه به الزام رعایت مقررات سیستم صدور مجوزدهی باشگاه (CLS) برای باشگاههای لیگ برتر و لیگ دسته یک، تیم هایی که از مسابقات زیرگروه به مسابقات لیگ یک فصل بعدی صعود می کنند باید نسبت به اجرای کلیه موارد CLS اقدام کنند، در غیراین صورت مجوز حضور در مسابقات لیگ یک را نخواهند داشت.

انتهای پیام/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.