امام جمعه شهر کاکی با اشاره به وضعیت ناگوار بیکاری در شهرستان دشتی گفت: امیدواریم با راه‌اندازی پارس شمالی شاهد تحولی در این زمینه باشیم.

وضعیت ناگوار بیکاریبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت الاسلام محمد محمدی صبح امروز در نشست با نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: وحدت و همدلی در بین مردم یکی از ارکان مهم سرعت گرفتن مسیر توسعه در کشور است.

وی بیان کرد: اکنون وحدت و همدلی خوبی بین نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی با این دولت وجود دارد.

امام جمعه کاکی افزود: به همین دلیل از بدو ورود به مجلس در این دو شهرستان شاهد فعالیت‌های خوبی بوده‌ایم.

امام جمعه شهر کاکی یکی از کارهای صورت گرفته پس از پیگیری‌های نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی  بحث درمان است گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته بیمارستان زینبیه دشتی به عنوان معین وزارت نفت انتخاب شد که اتفاق برای حوزه درمان این شهرستان بود.

محمدی بیان کرد: با این تفاهم نامه وزارت نفت تجهیزات و متخصصین مورد نیاز به این بیمارستان اعزام خواهند شد.

امام جمعه شهر کاکی گفت: متاسفانه وضعیت بیکاری در شهرستان دشتی بسیار زیاد است و امیدواریم با راه اندازی پارس شمالی شاهد تحولی در این زمینه باشیم.

وی گفت: بهبود جاده‌ها، ساخت و بهسازی راه‌ها یکی از موارد مهم این شهرستان بوده که در سطح کلان تاثیرگذار است و اقدامات خوبی در این زمینه در حال انجام است.

محمدی بیان کرد: در شهرستان دشتی استعدادهای بسیاری وجود دارد که می توان از آن در راستای کمک به توسعه شهرستان و استان استفاده کرد.

امام جمعه کاکی با عنوان اینکه دریا و کشاورزی دو ظرفیت مهم این شهرستان است بیان کرد: باید با برنامه ریزی دقیق نگذاریم این ظرفیت‌ها سوخت شود.

انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.