فرماندار تنگستان از کمبود فضای آموزشی در مدارس کار‌و‌دانش و فنی‌و‌حرفه‌ای شهرستان تنگستان خبر داد.

در تنگستان با کمبود فضای آموزشی روبرو هستیم
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عادل دهدشتی صبح امروز در  نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان بوشهر با تبریک کسب رتبه سوم آموزش و پرورش شهرستان تنگستان در پروژه مهر اظهار داشت: آموزش و پرورش یکی از سازمان‌های مهم در جامعه است چرا که تربیت نیروی انسانی مورد نیاز را برای توسعه کشور برعهده دارد.

وی با اشاره به اینکه آموزش از پرورش نباید جدا شود، افزود: کمبود نیروی پرورشی در آموزش و پرورش این شهرستان به شدت احساس می‌شود و معاون پرورشی آموزش و پرورش شهرستان تنگستان باید برنامه ریزی مناسبی برای کسب رضایت مندی حداکثری فراهم کند.

فرماندار تنگستان با اشاره به اینکه امروز جهت ایجاد اشتغال تلاش بر این است که دانش آموزان را به تحصیل در رشته‌های فنی و حرفه‌ای تشویق کنیم خاطر نشان کرد: اکنون مدارس کاردانش و  فنی و حرفه‌ای در شهرستان تنگستان تخریبی و با کمبود فضای آموزشی روبرو است.

دهدشتی بیان کرد: با توجه به تعداد محدود افراد تحصیل کننده در این دو مدرسه می‌توان مدارس را با یکدیگر ادغام کرد.

وی گفت: انتظار داریم اعتبارات عمرانی مصوب در کمیته برنامه‌ریزی سال جاری شهرستان تا پایان سال تخصیص یابد.

فرماندار تنگستان با توجه به رشد روز افزون فن آوری در جهان افزود: معلم‌ها باید اطلاعات به روزی داشته باشند تا دانش آموزان را از معایب و مزایای کارکردهای این فن آوری‌ها آگاه کنند.

دهدشتی با بیان اینکه آموزش و پرورش به تنهایی نمی تواند تمامی مشکلات مربوط به  جامعه بزرگ و ارزشمند دانش آموزی را مرتفع کند خاطرنشان کرد: باید در این اداره به گونه‌ای برنامه ریزی شود تا از ظرفیت‌های موسسات، سمن‌ها و بخش خصوصی استفاده شود.

وی با بیان اینکه آموزش‌های دینی باید یکی از موارد مورد توجه پرسنل مدارس باشد بیان کرد: جشن تکلیف یکی از نقطه عطف‌های آغاز آموزش‌های دینی و ارتباط با خداست که باید با برنامه ریزی دقیق این جشن به خوبی برگزار شود.

فرماندار تنگستان از برگزاری جشنواره فیلم رشد در این شهرستان خبر داد و گفت: از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی شهرستان در راستا بهتر برگزار شدن این جشنواره در تنگستان استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.