رئیس آموزش و پرورش منطقه بندرریگ گفت: متولیان آموزش و پرورش باید استعدادهای بالقوه دانش آموزان را در حوزه هنر شناسایی و شکوفا کنند.

شناسایی استعدادهای هنری دانش‌آموزان
به گزارش خبرنگار گروه استان‏‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سعید بهمرد روز دوشنبه در آیین چهل وششمین دوره جشنواره فیلم رشد افزود: در این مسیر باید زمینه هایی را که بتواند این استعدادها بالفعل کند مهیا و گام به گام با افراد متخصص و با تجربه آنان را برای رسیدن به این هدف هدایت و راهنمایی کنیم.

وی از مدیران مدارس خواست تا از ظرفیت کلاسهای هوشمند در مدارس استفاده لازم را ببرند و در این ارتباط اگر مطالب درسی بصورت تصویر و فیلم به دانش آموزان ارایه شود، تاثیر گذاری آن بیشتر مشهود می شود.

بخشدار ریگ گفت: معلمان باید از تکنولوژی برتر و نوین آموزشی در تدریس استفاده کنند تا دانش آموزان بتوانند بهتر و آسان تر و بصورت گسترده تر مطالب آموزشی را یاد بگیرند.

مسعود شیرافکن افزود: بکاربردن هنر تصویر و آثار هنری مولفه ای است که بیشترین ضریب تاثیر گذاری را در یادگیری دانش آموزان خواهد داشت که بیانگر نقش مهم و موثر قدرت رسانه و سینما و هنر تصویر در ساختن نسل آینده است.

چهل وششمین جشنواره فیلم رشد با حضور مسئولان، فرهنگیان و دانش آموزان با نمایش تعدادی از فیلم های جشنواره و تولیدی توسط دانش آموزان در سالن شهید باقرتاش شهر بندرریگ گشایش یافت.

انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.