در امری خدا پسندانه هزینه مجالس ترحیم در تبریز صرف آزادی زندانیان غیر عمد مالی می شود .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ مدتی است که در تبریز، شهر اولین‌ها شاهد رفتار ماندگار و پر خیر و برکت هستیم که بعد از فوت عزیزی یک مجلس گرفته شده و مابقی هزینه‌ها صرف امور خیر مخصوصاً آزادسازی زندانیان غیر عمدی می‌کنند.

غفار حسن‌زاده، جانباز 70 درصدی هشت سال دفاع مقدس یکی از این افرادی است که بعد از درگذشت مادرشان، با آزادسازی یک زندانی با هزینه‌های گزاف مراسم ترحیم، با خانواده خود، این فرهنگ انسان‌دوستانه را انجام داده و تا ابد احسان ماندگار برای مادرشان به ارمغان آوردند.

این خیر نیک‌اندیش با اشاره به اینکه  به ستاد دیه مراجعه کردیم و درخواست معرفی یک زندانی که در آزادی اولویت داشت را شدیم، گفت:  طبق معرفی رئیس ستاد دیه استان فرد بدهکاری که برای 4 میلیون تومان در زندان بود را آزاد کردیم.

این خانواده همچنین پدری را که به دلیل بدهکاری هزینه های درمان کودک بیمارش که اکنون فوت کرده در زندان بود را با پرداخت بدهی آزاد کردند .

ناصر صغیری نیز عضو دیگر خانواده‌ای است که هزینه مراسم ترحیم خواهرشان را صرف آزادسازی یک زندانی غیر عمد گرفتار در زندان کرده‌اند .

این خیر نیک‌اندیش تبریزی تأکید کرد: انجام این کار موجب تسکین‌بخشی برای خانواده شده است و با شادی یک خانواده که پدرشان از بند میله‌های زندان آزاد شده تواسنتیم تا حدودی غم از دست دادن عزیزمان را تحمل کنیم.

انتهای پیام / ج



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.