آیدین خطایی نفر چهارم قویترین مردان ایران این روزها در کنار ورزش اصلی خود در تیم والیبال هنرمندان نیز فعالیت دارد.

آیدین خطایی در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،گفت: در قالب تیم هنرمندان بعضی مواقع بازی کردن بسیار لذت بخش است.زمانی که با دوستان جمع می شویم و والیبال بازی می کنیم هم روحیه مان عوض می شود و هم دوستان را میبینیم و البته اگر به قویترین مردان نمی رفتم حتما والیبالیست خوبی می شدم. والیبال یک نوع ورزش هوازی است و برای بدن بسیار خوب و مفید و می تواند سرعت و تحرک را بالا ببرد. من دروازه بان فوتبال پرورش اندام هم هستم اما والیبال چیز دیگری است.

وی افزود : رشته قویترین مردان بسیار سخت است و خیلی ها دوست دارند بیایند و قدرت خود را به نمایش بگذارند اما فقط با گزینش و انتخاب می توانند این رشته را انجام دهند و شاید از بین هزاران نفر فقط 20 نفر انتخاب شوند. واقعا رشته ای است که هر کسی نمی تواند انجام بدهد و هر رشته ای برای خود سختی دارد.همانطور که من نمی توانم وزنه برداری و فوتبال را به خوبی انجام بدهم آنها هم نمی توانند مثل ما حرفه ای قویترین مردان را انجام دهند.

خطایی در پایان گفت: هر فردی باید به رشته ای برود که علاقه مند آن است . من از بچگی عکس های بدنساز ها را جمع می کردم و عاشق این رشته بودم . قشر هنرمند و ورزشکار به خوبی همدیگر را درک می کنند چون هر دو با محیط و مردم در ارتباط هستند و می توانند کار جمعی را هم خوب انجام بدهند.




انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار