سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران گفت: برای من کسب یک امتیاز از سه بازی قابل باور نیست اما نمی توانم از کسی ایراد بگیرم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مجید جلالی درمورد نتایج پیکان در سه بازی اخیر، تصریح کرد: کسب یک امتیاز از سه بازی برای من قابل باور نیست اما نمی‌توانم از کسی ایراد بگیرم چراکه موقعیت‌های زیادی در هر سه دیدار داشتیم. امیدوارم در آینده به تیمی تبدیل شویم که از کمترین موقعیت‌ها، بیشترین استفاده را می‌کند. بضاعت ما در حد قهرمانی نیست، اما مقابل تیم‌هایی که برای قهرمانی می‌جنگند امیدوارکننده بازی می کنیم.

سرمربی پیکان درباره شکست تیمش مقابل تراکتورسازی بیان کرد: نمایش خوب پیکان مقابل یکی از شانس های مسلم قهرمانی لیگ را دیدید. البته نتیجه این بازی حاصل تجربه بالای بازیکنان تراکتور و کم تجربگی ما بود. شرمندگی برای من مقابل بازیکنانم ماند چرا که آن ها تمام برنامه هایم را انجام دادند.


وی افزود: شانس هم در فوتبال دخیل است و با این سبک بازی همیشه چنین نتایجی رقم نمی خورد. به بازیکنانم تبریک می گویم چرا که مانند تیمی برنده بازی کردند. قدردان آنها هستم و امیدوارم در بازی‌های آتی از موقعیت‌های خود استفاده کنیم و موفق‌تر باشیم.

جلالی درباره بدشانسی تیمش در برخی دقایق این دیدار بیان کرد: نمی‌دانم برای به دست آوردن شانس باید چه کار کنیم، اما این را می‌دانم هرکس زحمت بیشتری بکشد و دانش بیشتری داشته باشد در پایان ناامید نمی شود و شانس به او هم رو می آورد.


سرمربی تیم فوتبال پیکان در میکسدزون درمورد دلیل نیمکت نشینی گادوین منشا و تاثیر پیشنهاد پرسپولیس در افت این بازیکن، گفت: نیمکت نشینی او دلیل خاصی نداشت. منشا در یکی دو بازی اخیر عملکرد خوبی نداشته و به همین دلیل تصمیم گرفتم او را از ابتدا بازی ندهم. فکر نمی‌کنم پیشنهاد پرسپولیس روی او تأثیر گذاشته باشد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار