سایت امداد رسانی اضطراری با عنوان آدرس ما برای نخستین بار در فسا راه اندازی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ منوچهر جوکاران کارشناس ارشد محیط زیست و مسئول واحد مدیریت و کاهش خطر بلایای معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی فسا گفت: این طرح برای نخستین بار در فسا اجرا شده و برای آدرس دهی افراد در شرایط اضطراری و زمانی که نیاز به حضور سریع نیروهای امدادی و درمانی در خانه را دارند طراحی شده است .

وی هدف از اجرای این طرح را تکمیل کارت و آشنایی افراد با موضوع آدرس دهی صحیح به نیروهای امدادی دانست و افزود: این طرح تمرینی است برای تمام اعضای خانواده تا از آدرس پستی محل زندگی خود آگاه باشند و در زمان بروز حوادث آدرس دقیق محل سکونت خود را از طریق این کارت به نیروهای امدادی داده شود.

جوکاران ادامه داد:  این طرح به ابتکار واحد مدیریت و کاهش خطر بلایای معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی فسا طراحی و با مشارکت  اورژانس 115 و آتش نشانی فسا اجرا شده است.
وی بیان کرد: در این کارت پوستر محل خاصی برای نوشتن آدرس و تلفن منزل وجود دارد که شماره تلفن های ضروری مراکز امدادی و درمانی روی آن نوشته شده و درباره چگونگی تکمیل و محل قرار دادن آن در کنار تلفن منزل توصیه های مورد نظر در کارت ثبت شده است .

گفتنی است، مرحله نخست این طرح با توزیع 5هزار کارت طرح آدرس ما در اماکن عمومی و مراکز بهداشتی درمانی شهرستان فسا در حال اجراست.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار