رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان از تشکیل چند کمیته برای پیگیری وضعیت طرح های ناتمام و راکد اقتصاد مقاومتی خبر داد.

‌به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ چگنی با اشاره به اینکه باید چند کمیته در حوزه های مختلف عمرانی، اقتصادی، فرهنگی برای پیگیری وضعیت طرح های ناتمام و راکد اقتصاد مقاومتی تشکیل شود گفت: در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی زمان کافی برای رسیدگی به همه طرح ها وجود ندارد و بنابراین لازم است کمیته هایی به صورت جداگانه برای بررسی وضعیت طرح های اقتصاد مقاومتی ناتمام و راکد با حضور مدیران دستگاه های ذی ربط تشکیل شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در حوزه رونق تولید ۴۰۵ میلیارد تومان اعتبار به استان اختصاص یافته بود افزود: در این رابطه با تخصیص اعتبار و اعطای تسهیلات به طرح ها و طرح های اقتصادی توانستیم با محقق شدن ۹۳ درصدی برنامه رونق تولید رتبه اول را در کشور کسب کنیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان همچنین از تشکیل ۵ گروه برای بررسی وضعیت اجرای طرح های مختلف در شهرستان ها و روستاها خبر داد و گفت: آمار و اطلاعات اجرای طرح ها در لرستان شفاف است و اقدامات صورت گرفته از طریق رسانه ملی، خبرگزاری ها، روزنامه ها در اختیار مردم قرار می گیرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار