مسابقه کتاب‌خوانی «پیام سازندگی»

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان گفت از برگزاری مسابقه کتاب خوانی ویژه سوادآموزان دوره انتقال ایرانی با عنوان «پیام سازندگی» طی ایام دهه فجر در استان بوشهر خبر داد.

مسابقه کتاب‌خوانی «پیام سازندگی»
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، غلامرضا دانش فر صبح یکشنبه در نشست بهبود کیفیت سوادآموزی استان بوشهر اظهار داشت: با توجه به اینکه امسال توسط رهبر معظم انقلاب به نام «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» نام گرفته است مسابقه کتاب خوانی ویژه سواد آموزان دوره انتقال با نام «پیام سازندگی» در ایام مبارکه دهه فجر اقلاب اسلامی همزمان با سراسر کشور در استان بوشهر نیز برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: با توجه به سهمیه اختصاص داده شده از سوی سازمان نهضت سواد آموزی کشور، ۷۰۰ نفر از سواد آموزان استان بوشهر دوره انتقال در این مسابقه شرکت خواهند داشت.

وی ادامه داد: به ازای هر ۱۰۰ نفر شرکت کننده در منطقه و یا شهرستان ۵ نفر به عنوان نفرات برتر انتخاب شده و هدایا و لوح تقدیری به آنان اهداء خواهد شد.

معاون سوادآموزی استان هدف از برپایی مسابقه  پیام سازندگی کمک به تحقق فرمایش رهبر انقلاب مبنی بر نام‌گذاری سال به اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، دانست و بیان کرد: ترویج فرهنگ مطالعه و تقویت مهارت نوشتن در میان مخاطبان، گسترش فرهنگ صرفه‌جویی و اصلاح الگوی مصرف با بهره‌گیری از تولیدات داخلی از دیگر اهداف این مسابقه است.

دانش‌فر تصریح کرد: کتاب پیام سازندگی در کلاس‌های دوره انتقال توزیع و توسط آموزش دهنده در اختیار سواد آموزان قرار داده خواهد شد.

وی گفت: علاوه بر بازدید مسئولان استانی و شهرستان به خصوص اعضای شورای پشتیبانی سوادآموزی از تمامی مراحل روند برگزاری این مسابقه، گروه‌های بهبود کیفیت استان و شهرستان نیز با بازدید میدانی از حوزه‌ها در مناطق و شهرستان‌ها، بر روند اجرای درست این مسابقه نظارت خواهند داشت.

انتقال پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.