رئیس هیأت دوچرخه ‌سواری بروجرد از اعزام تیم شهرستان به مسابقات لیگ برتر کشور خبر داد.

‌به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ بهروز فرزاد گفت: آخرین مرحله مسابقات لیگ برتر در رشته پیست و رده آقایان چهارم تا ششم بهمن‌ماه در اهواز برگزار میشود.

وی افزود: همچنین آخرین مرحله مسابقات رشته جاده ششم تا هشتم بهمن‌ماه به میزبانی هیأت دوچرخه‌سواری شهرستان ماهشهر برگزار خواهد شد.

رئیس هیأت دوچرخه‌سواری بروجرد گفت: تیم دوچرخه‌سواری بروجرد در مسابقات رشته پیست با عنوان تیم هیأت دوچرخه‌سواری بروجرد به رقابت میپردازد و در مسابقات جاده نیز به عنوان تیم آینده لرستان حضور دارد.

فرزاد افزود: در این مسابقات شهاب جدیدالاسلامی، میثم امینی، آرشام فرزاد، حامد عبادی و محمد امین مرادی از ورزشکاران خوش آتیه با استعداد شهرستان بروجرد حضور دارند، همچنین کیان گودرزی و احسان نظامی به عنوان سرپرست و بهروز فرزاد به عنوان مربی تیم بروجرد را همراهی میکنند.

وی با اشاره به موفقیتهای رکابزنان بروجردی در مسابقات کشوری در سالهای اخیر گفت: خوشبختانه ورزشکاران بروجرد از ظرفیت و استعداد خوبی در رشته دوچرخه‌سواری برخوردارند و توانستهاند، نام لرستان را در میادین ورزشی به خوبی مطرح کنند.

رئیس هیأت دوچرخه‌سواری بروجرد با تاکید بر اینکه استعدادهای ورزشی در رشتههای مختلفی ورزشی نیازمند حمایتهای بیش از پیش مسئولان هستند، گفت: ورزشکاران دوچرخهسوار بروجردی با درخشش در رقابتهای مختلف کشوری و برون مرزی موفقیتهای زیادی را رقم زدهاند.

فرزاد افزود: موفقیت در دومین مرحله لیگ دسته یک جاده در سال 94، نخستین و دومین مرحله مسابقات لیگ برتر جاده در فروردین ماه سال جاری در تهران، رکوردشکنی در مسابقات قهرمانی پیست کشور در تیرماه امسال، کسب مدال نقره مسابقات دوچرخهسواری کاپ آسیایی تایلند و اعزام یکی از رکابزنان به المپیک ریو تنها گوشههایی از افتخارات اخیر ورزشکاران بروجردی است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.