توسعه سرمایه‌گذاری در منطقه نمونه گردشگری لیان

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: با توجه به جاذبه‌های مهم طبیعی در منطقه لیان بوشهر سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف تاسیسات گردشگری و رفاهی توسعه می‌یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سیدمحمدحسن باستی صبح امروز در نشست بررسی وضعیت اراضی و توسعه سرمایه‌گذاری در منطقه نمونه گردشگری لیان با بیان اینکه این منطقه از ظرفیت بالایی برخوردار است اظهار داشت: این منظقه گردشگری با داشتن جاذبه‌های باارزش طبیعی فرصت مهمی برای ایجاد سرمایه‌گذاری فراهم کرده است.

وی با تاکید بر توسعه فعالیت‌های سرمایه‌گذاری در منطقه نمونه گردشگری لیان تصریح کرد: با توجه به جاذبه‌های مهم طبیعی در منطقه نمونه گردشگری لیان بوشهر سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف تاسیسات گردشگری، فضاهای خدماتی و رفاهی توسعه می‌یابد.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر با تاکید بر تعیین تکلیف اراضی منطقه نمونه گردشگری لیان بیان کرد: بیش از 60 درصد این منطقه نمونه در محدوده شهر بوشهر است که کاربری تفریحی، توریستی و گردشگری دارد.

باستی افزود: منطقه نمونه گردشگری لیان بوشهر فرصت مهمی برای سرمایه‌گذاری در حوزه‌های ایجاد تاسیسات گردشگری از جمله هتل، اردوگاه اقامتی ،فضاهای خدماتی، رفاهی و بالاخص ورزش‌های آبی است.

وی با  تاکید بر مشارکت بیشتر اداره کل راه و شهرسازی در واگذاری اراضی منطقه نمونه گردشگری به سرمایه‌گذاران گفت: اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر برای توسعه ساخت و ساز  و سرمایه‌‌گذاری در منطقه نمونه گردشگری لیان بوشهر با سرمایه‌گذاران مشارکت بیشتری داشته باشد.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر با اشاره به بازنگری طراحی منطقه نمونه گردشگری لیان بوشهر بیان کرد:  برای توسعه سرمایه‌گذاری در منطقه نمونه گردشگری لیان بوشهر ضمن بازنگری طراحی این منطقه باید شیوه واگذاری اراضی به سرمایه‌گذاران با مشارکت اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر تعیین تکلیف شود.

انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.