معاون اقتصادی و منابع انسانی استاندار بوشهر گفت: سواحل و دریای خلیج فارس از مهمترین ظرفیت‌های استان بوشهر است.

دریای خلیج‌فارس، مهم‌ترین ظرفیت استان
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سعید زرین‌فر در آیین اختتامیه نمایشگاه تخصصی توانمندی‌های دریایی، بندری و صنایع وابسته به آن اظهار داشت: استان بوشهر طولانی‌ترین مرز دریایی با خلیج فارس دارد که این مهم ظرفیت استان را برای بهره‌برداری از این عرصه افزایش داده است.

وی با بیان اینکه توانمندی‌های دریایی استان بوشهر در نمایشگاه یاد شده نشان داده شد گفت: این نمایشگاه نقش مهمی در ارائه و نشان دادن قابلیت‌ها، توانمندیها و آخرین دستاوردهای صنایع دریایی و دریانوردی استان بوشهر دارد که این مهم زمینه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری را فراهم کرد.

 معاون اقتصادی و منابع انسانی استاندار بوشهر با تاکید بر نقش مهم این نمایشگاه در معرفی ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری تصریح کرد: توسعه استان بوشهر در اسناد بالادستی بر محور دریا پایه‌ریزی شده و برگزاری این نمایشگاه می‌تواند در زمینه معرفی و شناسائی این قابلیت‌ها و ظرفیت‌ها بسیار مفید باشد.

زرین‌فر با قدردانی از راه‌اندازی نمایشگاه تخصصی توانمندی‌های دریایی، بندری و صنایع وابسته در بوشهر بیان کرد: با توجه به قابلیت‌های حوزه ساحل در استان بوشهر طرح‌های مهمی در این بخش تدوین و اجرایی شده است.

انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.