رئيس اتاق اصناف استان زنجان گفت: چاقو صنعت پايه و هنر استان زنجان است و هم اكنون 15 هزار نفر در استان زنجان در صنعت چاقو فعالیت می کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ حاجي نايبی در بررسی و اتخاذ تصميم نهايی در خصوص الحاق دو تبصره به ماده 617 در مورد ممنوعيت حمل سلاح سرد كه براي چاقوسازان زنجانی مشكل ساز شده است، گفت: هيچ استانی به اندازه استان زنجان درگير الحاق اين دوتبصره به ماده 617 قانون مجازات اسلامي نيست و هم اكنون در استان زنجان 15 هزار نفر در صنعت چاقو سازی می كنند كه با الحاق اين دو تبصره دچار مشكل شده اند.

وي ادامه داد: ما به نظر نيروی انتظامی در خصوص پيشگيری از جرم احترام مي گذاريم اما روزانه تعداد زيادی از مردم جان خود را به علت تصادف از دست می دهند كه در اين صورت بايد صنعت خودرو را نيز تعطيل كرد چرا كه باعث مرگ می شود.

حاجي نايبی اظهار كرد: اين طرح قدری با تعجيل و بدون نظر كارشناسی مورد بررسی قرار گرفته هر چند نيروی انتظامی خيرخواهانه بوده است.

وي با بيان اينكه علي وقف چی نماينده مردم زنجان و طارم در مجلس شوراي اسلامی از جمله افراد پيگير در خصوص اين طرح بوده از پيگيری های يحيی رحمتی مديركل ميراث فرهنگی، صنايع دستی و گردشگری زنجان برای پيشگيری از مشكلات چاقوسازان زنجانی تقدير كرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.