عملیات امنیتی نیروهای عراقی علیه داعش در سامرا با استفاده از پهپاد

فرماندهی عملیات سامرا از اجرای عملیات امنیتی مشترک علیه گروه تروریستی داعش در شرق و غرب این شهر با استفاده از پهپاد خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روزنامه رأی الیوم، عماد زهیری، فرمانده عملیات سامرا در کنفرانس مطبوعاتی گفت: بر اساس اطلاعات دقیق، عملیاتی امنیتی با همکاری فرماندهی عملیات سرایا‌السلام، پلیس و با پشتیبانی جنگنده‌های ارتش در مناطق شرق سامرا به ویژه مناطق "مطیبیجه و شیخ محمد" و پنج منطقهدر رود دجله در غرب سامرا انجام دادیم.

در این عملیات همچنین چند نفر بازداشت شدند.

وی گفت: نیروهای مشترک روشی جدیدی را به کار گرفتند و آن استفاده از پهپادها برای جلوگیری از تشکیل مقرهای فرماندهی و مراکز تجمع تروریست های داعش در اطراف سامرا است.

فرمانده عملیات سامرا افزود: تمامی افرادی که بازداشت شده‌اند، برای تکمیل تحقیقات به فرماندهی عملیات تحویل داده می‌شوند و نتایج به دست آمده برای حمایت از عملیات نیروهای عراقی در آزادسازی نینوا مورد استفاده قرار می‌گیرد.

زهیری گفت: فرماندهی عملیات سامرا نشست گسترده‌ای را با رهبران عشایر برگزار و ایجاد دیوار امنیتی در محور غربی این استان را بررسی کرد.

شاکر سعیدی، فرمانده سرایا السلام نیز گفت: این عملیات بعد از شناسایی دقیق صورت گرفت و ما 4 هدف از جمله مقر فرماندهی عملیات داعش و 4 خودروی بمب‌گذاری شده را منهدم کردیم، تعدادی از تروریست‌ها را به هلاکت رسانده و برخی از افراد تحت تعقیب را بازداشت کردیم.

حاکم زاملی، رئیس کمیته امنیت و دفاع پارلمان عراق نیز بر اهمیت هماهنگی میان نیروهای امنیتی و بسیج مردمی تأکید کرد و گفت: مناطق مهمی مثل حوض العظیم، میادین نفتی عجیل و علاس در سامرا نیاز به عملیات‌های مداوم دارند.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار