عضو شورای اسلامي شهر اصفهان ميدان استقلال را به عنوان يكي از مكان هاي مناسب برای نامگذاری به نام آيت الله هاشمي رفسنجاني دانست .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،نصر اصفهاني در جلسه علني امروز شوراي اسلامي شهر اصفهان ضمن عرض تسليت رحلت جانسوز یار دیرین امام و رهبري حضرت آيت الله هاشمي رفسنجاني اظهار كرد: لازم مي دانم از تمامي بزرگان و مسئولان به خصوص شهردار اصفهان كه رسم قدرداني از اين شخصيت بزرگوار را به جا آوردند، صميمانه تقدير و تشكر كنم.
وي ادامه داد: از شوراي نامگذاري معابر تقاضا دارم به منظور تقدير از خدمات اين عزيز سفر كرده نامگذاري يكي از خيابان ها، ميادين يا يكي از مكان هايي كه متناسب شأن ايشان است را در دستور كار خود قرار داده و تا قبل از مراسم اربعين وی به صحن علني شوراي اسلامي شهر ارائه كنند.
عضو شوراي اسلامي شهر اصفهان ميدان استقلال را به عنوان يكي از مكان هاي مناسب براي اين امر عنوان كرد و گفت: اين ميدان از لحاظ موقعيت مكاني و ابعاد و گستردگي مي تواند گزينه مناسبي براي بررسي و مطالعه به منظور نامگذاري باشد چرا كه اين افراد بهاي سنگيني را براي استقلال كشور پرداخت كرده اند.
وي با بيان اينكه بنده و قالب دوستاني كه نطق و تذكر خود را مكتوب مي كنند از اين اقدام اهدافي داريم، ياد آور شد: از جمله اين اهداف، مديريت زمان سخنراني و قرار دادن عين متن به خبرنگاران و فعالان مطبوعاتي است تا كمتر مورد دخل و تصرف قرار گيرد و در انتشار آن متن خللي به وجود نيايد.
نصر اصفهاني ادامه داد: علي رغم اين اقدام در برخي موارد صحبت ها به گونه اي منتشر مي شود كه اصلاً مراد گوينده نيست.
وي خاطرنشان كرد: ضمن تشكر از تلاش هاي ارزشمند تمامي كساني كه صادقانه در اين عرصه فعاليت مي كنند متذكر مي شوم كه به جايگاه حرفه اي خود توجه داشته و بدانند هر مطلبي كه مطرح مي شود خود فرد به محتوا و تأثيرات آن سخن توجه دارد و تبعات مثبت و منفي ناشي از آن را مي داند و مسئوليت آن را مي پذيرد لذا نيازي به اينكه انعكاس دهنده بخواهد براي او مصلحت انديشي كند نيست .



انتهای پیام/م


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار