در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر:

توسعه‌ی کارگاه‌های آموزشی

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از توسعه‌ی کارگاه‌های آموزشی در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خبر داد.

توسعه‌ی کارگاه‌های آموزشی در دانشگاه علوم پزشکیبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، ایرج بیژنی در کارگاه آموزشی قوانین و مقررات استخدامی اظهار داشت: اگر کارکنان شاغل در این حوزه رفتار سازمانی خوبی با همکاران خود داشته باشند ضمن اجرای قانون، از تنش‌های احتمالی که در صورت ناآگاه بودن همکاران از قوانین و مقررات سازمان ممکن است سر بزند پیشگیری می‌کنند.

وی تصریح کرد: تاکنون جای خالی این گونه کارگاه‌ها در حوزه منابع انسانی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور احساس می‌شده و برگزاری این کارگاه‌ها توسط اداره کل منابع انسانی وزارت بهداشت باعث آموزش‌های سازمان‌دهی شده و مرتبط با حوزه منابع انسانی می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: کار در مجموعه منابع انسانی دانشگاه دارای حساسیت‌های خاصی است به نحوی که کارکنان این حوزه با احساسات و نیازمندی‌های انسان‌ها سروکار داشته و باید خدماتی ارائه دهند که در جهت پیشبرد اهداف سازمان باشد.

بیژنی بیان داشت: در حال حاضر با وجود نرم‌افزارهای جدید برای وارد کردن اطلاعات همکاران، کار به نحو شایسته‌ و ارزشمندی انجام می‌شود اما آنچه از اهمیت بیشتری برخوردار است رفتار سازمانی است که باید بیش از پیش به آن توجه شود.

دانش‌افزایی کارکنان

مدیر منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: دانش‌افزایی بیشتر کارگزینی‌های دانشگاهای علوم پزشکی سراسر کشور و آشنایی بیشتر با قوانین و مقررات از استخدام تا بازنشستگی از برنامه‌های اداره کل منابع انسانی وزارت بهداشت است.

عبدالرضا محبوبی افزود: کارگاه قوانین و مقررات استخدامی ویژه کارگزینی‌های مجموعه این دانشگاه است که شامل کارگزینی‌های ستاد، بیمارستان‌ها شبکه‌ها و تمامی کسانی است که به نوعی با کارگزینی و امور اداری در ارتباط هستند.

وی خاطرنشان کرد: مدرسین برگزیده وزارت بهداشت به صورت دوره‌ای به دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور رفته و به کارکنان منابع انسانی آموزش می‌دهند که مدرسین این کارگاه نیز از استان‌های سمنان، کردستان، مشهد، و اراک هستند.

مدیر منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیان داشت: این کارگاه برای اولین بار و در به صورت همزمان در سایر استان‌ها در حال برگزاری است که در استان بوشهر نیز به مدت چهار روز در سالن اجتماعات بیمارستان شهدای خلیج فارس برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.