شركت شهرک‌های صنعتی مازندران برای اجرای زيرساخت شهرك صنعتی نكا سه سال گذشته 10 هزار ميليون ريال هزينه كرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،جعفر احمدی فرماندار نکا در جلسه کارگروه اشتغال نکا گفت: زیرساخت‌های فراهم‌شده برای شهرک صنعتی نکا شامل آب، راه، مخابرات و آتش‌نشانی بود که عملیاتی شد و مشکلی درزمینه زيرساخت وجود ندارد.

وی بابیان اینکه حمایت از سرمایه‌گذاران در شهرک صنعتی نکا راهکاری مناسب برای اشتغال پایدار است افزود: حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و استفاده بهینه از فرصت‌های سرمایه‌گذاری در شهرک صنعتی نکا با توجه به امکانات موجود، با قوت پیگیری می‌شود.

احمدی افزود: شهرستان نکا از گذشته به شهر صنعتی معروف بوده است و اکنون نیز برای رسیدن به این جایگاه، تعامل بیشتر با سرمایه‌گذاران و حضور افراد برای سرمایه‌گذاری ایمن در شهرک صنعتی لازم است.

كامران علي پور معاون صنايع كوچك شركت شهرک‌های صنعتی مازندران نيز در اين جلسه گفت: با تشكيل ستاد تسهيل رفع موانع توليد، اقدامات مؤثر در تأمين سرمايه در گردش واحدهای توليدی و صنعتی انجام‌شد و مهم‌ترین دغدغه صنعتگران كه نقدينگی بود به نحوی كمتر شده است.

وی افزود: تكميل خط انتقال آب، زيرسازی و آسفالت و ترميم آب بادی مخزن با 510 ميليون تومان هزینه در سال 93 و ساخت ايستگاه تقليل فشار گاز، گازرسانی و شبكه فيبر نوری با 490 میلیون تومان در دوسال گذشته از جمله اقدامات این شرکت برای توسعه زیرساخت های شهرک صنعتی نکا بود.

انتهای پیام/ ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.