مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران از امدادرسانی این جمعیت به 237 حادثه در دی ماه سال جاری خبرداد.

دکتر مجتبی اکبری در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت:امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر مازندران در دی ماه امسال موفق شدند ضمن انجام 237عملیات امداد و نجات به بیش از 1091 نفر از متاثرین حوادث و سوانح مختلف خدمات مورد نیاز را ارائه کنند.

وی افزود: از مجموع عملیات انجام شده در دی ماه امسال ، 89 عملیات امداد جاده ای ،35 عملیات امداد شهری ،4عملیات امداد کوهستان و همچنین 97مورد نیز مربوط به مراجعه حضوری افراد به پایگاه های جمعیت هلال احمر بوده است.

دکتر اکبری گفت: 7 عملیات امداد و نجات در برف و کولاک، 2 فقره عملیات امداد در محیط های صنعتی ،یک فقره اطفای آتش در اراضی جنگلی و مرتعی، یک فقره رانش زمین ، و یک فقره عملیات دریایی و ساحلی نیز در این مدت انجام شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان با اشاره به یک فقره استفاده از ظرفیت بالگرد امدادی گفت:ارائه خدمات درمان سرپایی به 413 نفر، انتقال 116 نفر به مراکز درمانی و ارائه خدمات اسکان اضطراری به 7 نفر از دیگر خدمات جمعیت هلال احمر استان در دی ماه گذشته بوده است.

دکتر اکبری افزود: در این عملیاتها بیش از یکهزار نفر امدادگر و نجاتگر در قالب 275 تیم مجهز امدادی با بکارگیری 155دستگاه آمبولانس ،خودروهای نجات و پشتیبانی مشارکت داشتند.

انتهای پیام/ ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.