مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد شهادت آتش نشانان فداکار در آتش سوزی ساختمان پلاسکو را تسلیت گفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ در پیام تسلیت مجید علیپور مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد به مناسبت شهادت آتش نشانان فداکار در سانحه ناگوار آتش سوزی ساختمان پلاسکو تهران آمده است:

«مِنَ الْمُؤمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَی نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلاً» «در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند و بعضی دیگر در انتظارند و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.» سوره مبارکه احزاب/ آیه ۲۳

شهادت معراج عروج عاشقانی است که از قید جان گذشته اند تا بُراق عشق آنان را به وادی عدم کشاند و این عدم یعنی دست یافتن به تمام آنچه در عالم هستی موجود است.

بار دیگر جهان شاهد از خودگذشتگی و ایثار انسان هایی بود که در یاری رساندن به همنوعان خود لحظه ای درنگ نکردند و مرد و مردانه قدم در راه نبرد و جهاد با آتش و خون گذاشتند ...

گوارایشان باد شراب طهور شهادت و پر رهرو باد این رسم و رسوم مقدس عاشقی و دلدادگی و پروانه گی ...

اینجانب و آتش نشانان جان بر کف سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد به عنوان عضو کوچکی از جامعه بزرگ آتش نشانان جهان، حادثه غمبار و در عین حال عزت آفرین ساختمان پلاسکوی تهران را به تمامی همکارانمان در سراسر کشور و به خصوص همکاران داغدارمان در آتش نشانی تهران تبریک و تسلیت عرض نموده، از درگاه خداوند تبارک و تعالی طلب صبر برای خانواده های داغدیده و طلب یاری و آرزوی صحت و سلامتی برای زیر آوار ماندگان داریم.

گف
تنی است: حادثه ناگوار آتش‌سوزی ساختمان پلاسکوی تهران در صبح روز پنج شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۵ باعث کشته و زخمی شدن تعدادی از هموطنان به ویژه عده‌ای از آتش‌نشانان شجاع و فداکار شد.

ساخ
تمان تجاری و ۱۷ طبقه پلاسکو در ضلع شرقی چهارراه استانبول تهران قرار دارد و یکی از مهمترین مراکز تولید و فروش پوشاک این شهر به شمار می رفت.

ا
ین ساختمان در سال ۱۳۴۱ به عنوان اولین ساختمان مرتفع و مُدرن ایران، با اسکلت فلزی ساخته شد که پس از ۵۴ سال از زمان ساخت بر اثر آتش‌سوزی فرو ریخت و ۵۹۰ واحد تجاری آن کاملاً تخریب گردید.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار