اقلیمی: مواد رقابتی پاروزنان پس از اردوی قشم مشخص می شود

سرمربی تیم ملی کایاک قایقرانی گفت: پس از اردوی تدارکاتی قشم موادی که قایقرانان در آنها برای مسابقات قهرمانی آسیا رقابت خواهند کرد را مشخص می کنیم.

ایرج اقلیمی در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص اردوی قشم اظهار کرد: از جمعه اول بهمن ماه تمرینات تیم ملی کایاک به قشم انتقال پیدا کرد و هم اکنون با 9 قایقران در حال انجام تمرینات هستیم. این اردو تا 22 بهمن ماه به مدت 3 هفته ادامه خواهد داشت.

وی افزود: البته از تیم ملی پاراکانوی آبهای آرام قرار بود 4 پاروزن برای انجام تمرینات در اردو حاضر شوند اما فعلا 2 نفر از آنها به اردو آمده اند که با پاروزنان تیم زیر نظرم در حال تمرین هستند.

اقلیمی در خصوص پیست محل تمرین تصریح کرد: در بوشهر هوا تمیز است و محل پیست نزدیک دریا است به این خاطر آب کمی موج دارد و نزدیکی جنگل های حرا به محل تمرینات موجب می شود شدت موج ها کاهش پیدا کند تا راحت تر بتوانیم تمرینات را انجام دهیم.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا تمرینات بی وقفه ادامه دارد و در نهایت قایقرانان برتر را برای حضور در مواد انفرادی مشخص خواهیم کرد .همچنین برای رقابت پاروزنان در مواد دو نفره و چهار نفره تصمیم گیری خواهد شد.

سرمربی تیم ملی کایاک قایقرانی در خصوص حضور احمد رضا طالبیان در اردوی تیم ملی تاکید کرد: طالبیان نیز مانند بقیه قایقران ها مشغول انجام تمرینات استقامتی و آماده سازی است. با توجه به اینکه وضعیت اردوی تهران به خاطر سرما و آلوگی هوا مناسب نبود تا یک ماه آینده برگزیده ها مشخص می شوند.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار