معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان همدان گفت: انتخابات مجمع عمومی سمن‌های حوزه همدان برگزار و ۵ نفر از دبیران سمن‌ها به‌عنوان اعضای مجمع عمومی انتخاب شدند.

برگزاری انتخابات مجمع عمومی سمن‌های حوزه جوانان همدان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ اسداله ربانی مهر با اعلام این مطلب گفت: سازمان های مردم نهاد فرصت بسیار خوبی برای کار فرهنگی هستند و هم اکنون همدان جایگاه ویژه‌ای در حوزه سازمان های مردم نهاد دارد.

وی گفت: هدف از برگزاری انتخابات مجمع عمومی، برنامه ریزی بهتر با حضور جوانان و دبیران سمن هاست و در یکسال گذشته این مجمع عملکرد بسیار خوبی داشته و اقدامات ارزشمندی را در یک فضای خوب و با همدلی و همفکری اعضاء انجام داده است.

معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان گفت: در حال حاضر استان همدان یکی از استان های برتر کشور در حوزه سازمان های مردم نهاد است و وزارت کشور و وزارت ورزش و جوانان نگاه ویژه ای به استان همدان و سازمان های مردم نهاد این استان دارند.

وی افزود: انتخابات مجمع عمومی سمن های جوانان همدان با حضورحداکثری وفعال جوانان برگزارشد و در پایان این مجمع از جمع 22 نامزد نهایی، هفت نفر به عنوان اعضای مجمع عمومی انتخاب شدند که این انتخابات با حضور مشاوراستاندار، نماینده امور اجتماعی استانداری همدان و حراست اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

ربانی مهر عنوان کرد: در انتخابات مجمع عمومی سمن های جوانان همدان صالح جهانگرد و مهدی ذوقی پایدار از موسسه دستان گرم مهرورزی، مهدی شریفی از موسسه نگاه برتر سیمرغ، محمدرضا خسروی از موسسه نگاه برتر رزن، مالک زارعی از موسسه آوای امید و آرزو و آرمینه عقیلیان از موسسه جوانان پیشرو در علم و آرزو کریمی از موسسه مهد عدالت هگمتان به عنوان اعضای مجمع عمومی سمن های جوانان به مدت یکسال به عنوان اعضای اصلی و علی البدل انتخاب شدند.

انتهای پیام/ ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.