ونگر همیشه قابلیت پرورش استعداد های فوتبالی را داشته است، در این گزارش به معرفی ستاره های آینده فوتبال که توسط وی معرفی می شوند، می پردازیم.

بازیکنان جوان سرخ پوشان پایتخت که در سال2017 ستاره خواهند شدبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آرسن ونگر سرمربی تیم آسنال، یکی از مربی هایی است که بازیکنان بزرگی را پرورش داده است. ونگر همیشه با بازی دادن به بازیکنان جوان، آنها را در جهان مطرح کرده است. در این گزارش بر آن هستیم که استعدادهای جوان سال 2017 آرسنال را معرفی نماییم. این بازیکن پتانسیل این را دارند که به ستاره های آینده این باشگاه تبدیل شوند.


1 . ادی کتیا:  این بازیکن 17 ساله که برای تیم زیر 23 ساله های آرسنال بازی می کند،‌ موفق شده است در 9 مسابقه برای این تیم، 5 گل به ثمر برساند. البته وی در ابتدا برای باشگاه چلسی بازی می کرد، اما پس از اینکه فروغ زیادی نداشت به آرسنال آمد و به یکی از ستاره های جوان این تیم تبدیل شده است.

2 . ریس نلسن: این بازیکن هم 17 سال دارد و 2 روز پیش از کریسمس با آرسنال قرارداد امضا کرد. این بازیکن که در تیم جوانان انگلیس بازی می کند از 6 سالگی در آکادمی فوتبال تاتنهام بزرگ شده است. وی مهاجم است و به عنوان یکی از استعدادهای آینده توپچی های لندنی به حساب می آید.

3. بن شیف: این بازیکن جوان در سال 2014 از وست هام به آرسنال ملحق شد. وی هافبک است و قابلیت بازی سازی بسیار خوبی دارد و می تواند به عنوان سسک فابرگاس آینده این تیم بازی کند. وی همیشه در تیم جوانان آرسنال درخشیده است و در ترکیب اصلی این تیم حضور دارد. آرسن ونگر نیز بیان کرده که شیف می تواند به زودی به تیم بزرگسالان هم اضافه شود.


4. اینسلی میتلند نیلز: اگر این بازیکن جوان به درخشش در تیم جوانان آرسنال ادامه دهد، به زودی دفاع راست ذخیره بزرگسالان می شود. وی برای نخستین بار در سال 2014 زمانی که 17 سال داشت خودش را در آرسنال مطرح کرد و در حال حاضر به علت بازی های خوبی که انجام می دهد، از همیشه به تیم بزرگسالان نزدیک تر است.

5. دانیل ملن: وی تابستان گذشته، آژاکس را به مقصد لندن ترک کرد و به عنوان یکی از بهترین بازیکنان جوان هلندی در آرسنال شناخته می شود.  وی دنیس برکمپ را نیز تحت تاثیر قرار داده است و  وی بارها از این بازیکن جوان تمجید کرده است.

6. استفی ماویدیدی : مهاجم جوان و سخت کوش تیم آرسنال که شم گلزنی بسیار بالایی دارد. وی در 31 بازی موفق شده است 17 بار دروازه حریفان را باز کند. این بازیکن پیراهن شماره 10 آرسنال را بر تن می کند. 


انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار