مديرعامل شركت گاز استان خراسان رضوي خواستار مشاركت حداكثري كاركنان اين شركت در فرآيند نظام پيشنهادها شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،سيد حميد فاني گفت: اصلي‌ترين هدف از اجرايي نمودن سيستم نظام‌ پيشنهادها، ارتقاء كمي‌ و كيفي‌ خدمات و ارتقاء بهره‌ وري‌ سازمان است.
وي افزود: گاهي يك پيشنهاد يا ايده ساده منجر به حركت به سمت مطلوب مي شود و مي تواند وضعيت‌ موجود را در كوتاهترين زمان ممكن بهبود بخشد.
فاني ادامه داد: امروزه سازمان‌ها در حال رقابت دائمي باهم هستند و پيروزي در اين رقابت بدون استفاده از ظرفيت سازمانی و مشارکت حداكثري کارکنان به عنوان يك الزام کلیدی امكان پذير نخواهد بود.
مديرعامل شركت گاز استان خراسان رضوي، کشف ایده در قالب پیشنهاد، بررسي عقلايي و شتاب در اجراي يك ايده نو را از مولفه هاي انگيزشي بهبود سطح همكاري كاركنان يك مجموعه با نظام پيشنهادها دانست.
وي گفت: نظام پيشنهادها‌ می‌تواند به عنوان یکی از کارآمدترین و نیرومندترین ساز و کارها در بالابردن ميزان انگیزش کارکنان عمل كند و زمینه بهره‌گيري از خردجمعی را براي مديريت ارشد سازمان نيز فراهم آورد.
فاني اجراي يكهزار و 125 پيشنهاد از ابتداي استقرار نظام پيشنهادهاي شركت گاز خراسان رضوي تاكنون را به عنوان موتور محرك انگيزشي براي تدوين برنامه هاي پيش روي اين شركت دانست و افزود: ارتباطات‌گيري فراگیر، تغییر در نگرش‌ و باورهای كاركنان و حمایت مدیریت ارشد سازمان از مهمترين عوامل افزايش سطح مشاركت كاركنان در نظام پيشنهادها است.
طي 9 ماهه نخست سال 95، بيش از 107 هديه غيرنقدي به كاركنان فعال در نظام پيشنهادهاي شركت گاز خراسان رضوي اهدا شده است.
انتهای پیام// ز.ی


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.