خانه فرهنگ علم و خلاقیت کاشان وابسته به سازمان فرهنگی ورزشی کاشان میزبان همایش اصلاح الگوی مصرف با عنوان «دور ریختنی ها را دوباره بسازیم» شد.

مدیر خانه علم و خلاقیت کاشان، در حاشیه این آیین در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت:این همایش با هدف آموزش روش های استفاده از مواد دورریختنی برای ساخت وسایل منجر به صرفه جویی در مصرف انرژی در فرهنگسرای مهر سازمان فرهنگی ورزشی کاشان اجراشد.

علی قاسمی، با تاکید بر برگزاری این همایش کارگاهی در راستای تحقق فرمایش مقام مقام معظم رهبری در نامگذاری سال اقتصاد مقاومتی با محوریت اصلاح الگوی مصرف افزود: کارکرد استفاده از مواد غیرقابل استفاده علاوه بر جلوگیری از تخریب بیشتر محیط زیست و اثر منفی آن در چرخه طبیعت، قوه خلاقانه و نشاط روحی شهروندان را برای تولید اسباب و لوازم از مواد به ظاهر بدون‌استفاده ارتقا می‌دهد.

وی، حضور استاد سید مرتضی جدی را در این همایش یادآورشد و گفت: شرکت کنندگان به صورت عملی و کارگاهی تولید لوازم کاربردی را با بهره گیری از مواد به ظاهر غیرقابل استفاده را فراگرفتند و به صورت آزمایشی به ساخت آن مشغول شدند.




انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.