هزینه کرد غیراصولی همیاری شهرداری تیشه به ریشه فوتبال بانوان زد

پیش از این در مطلبی به هزینه کرد غیر اصولی سازمان همیاری شهرداری ارومیه در خصوص فوتبال بانوان اشاره شده بود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛هزینه ای که برای بازیکنان غیر بومی حاضر در تیم فوتبال بانوان همیاری شهرداری ارومیه که فقط هدف صرف حضور است دور ریخت بیت المال است.
دختران و بانوان آذربایجان غربی حقی در هزینه کرد این سازمان در ورزش بانوان سهم دارند و باید تیمی که برای حضور در رقابتهای لیگ بسته می شود و عملا هیچ صعود ونزولی ندارد و همیشه در رده پنجم تا نهم قرار میگیرد و هیچگاه تفاوتی در نتیجه ندارد از بومیان آذربایجان غربی باشند تا حداقل زمینه حضور در میادین و تجربه اندوزی داشته باشد.
فوتبال بانوانی که آذربایجان غربی روزگاری در تیم های ملی نماینده داشت با برنامه ریزی های غلط و غیر اصولی نائب رئیس بانوان استان و در راستای آن مدیریت تیم همیاری شهرداری بدون نظارت و هدفگذاری برای تیم بانوان،تیشه به ریشه فوتبال بانوان آذربایجان غربی زد.
امروز حضور سه بازیکن غیر بومی تیم بانوان در اردوی تیم ملی برگ زرینی برای بانوان فوتبال استان است اما در اصل باید دانست نه تنها این همه هزینه کرد از بیت المال آورده ای نداشته بلکه داشته فوتبال بانوان در سایه این حرکات غیر اصولی از بین رفته است.

امیدواریم به زودی مسئولین همیاری شهرداری نسبت به اینگونه هزینه کرد بیت المال که هیچ آورده ای برای ورزش بانوان آذربایجان غربی غیر از حضور نداشته نسبت به پاسخگویی لازم به افکار عمومی اقدام کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.