سجاد مرادی: قبل از شروع مسابقه دو صحرا نوردی انزلی به قهرمانی شاگردم "حسین کیهانی" اطمینان داشتم.

سجاد مرادی در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مسابقه دو صحرانوردی قهرمانی کشور اظهار داشت: این رقابت ها در سطح بالایی به مسافت 10 کیلومتر ظهر امروز در ساحل بندرانزلی برگزار شد که خوشبختانه با قهرمانی مقتدرانه حسین کیهانی به پایان رسید. البته از آن جایی که به کار وی و خودم ایمان دارم قبل از شروع مسابقه، از قهرمانی "حسین کیهانی" اطمینان داشتم.
 
وی درباره این که آیا محمد جعفر مرادی به دلیل پایین بودن مبلغ نقدی جایزه رقابت دو صحرانوردی از شرکت در این مسابقه انصراف داده یا خیر، گفت: نمی توانم درمورد ورزشکاران دیگر صحبت کنم اما هرکس که ادعای بزرگی در دو و میدانی را دارد، باید در این مسابقه شرکت می کرد. به نظرم این حرف ها بهانه است. هر دونده ای در مسابقه امروز شرکت می کرد، پشت خط کیهانی شاگرد من می ماند.
 
مرادی درمورد برنامه های آتی حسین کیهانی تصریح کرد: وی چند روز دیگر در مسابقات داخل سالن جام فجر در مواد 1500 و 3000 متر شرکت می کند. پس از آن برای حضور قدرتمندانه کیهانی در رقابت های قهرمانی آسیا و کسب مدال خوش رنگ این رقابت ها برنامه ریزی می کنیم. البته برنامه اصلی ما بازی های آسیایی جاکارتا و تاریخ سازی در این رقابت ها است.
 
مشاور فنی رئیس فدراسیون درباره انتخاب هادی سپهرزاد به عنوان مربی احسان حدادی گفت: در صورتی که احسان در فضایی آرام و دور از تنش تمرین کند، سپهرزاد انتخاب خوبی برای وی محسوب می شود. قرار است آن ها شنبه هفته آتی برای برگزاری اردو به کیش رفته و پس از آن هم به آفریقای جنوبی بروند. حسن تفتیان هم طبق اطلاعی که من دارم 2هفته دیگر به اردوی فرانسه می رود.
 
قهرمان اسبق آسیا درخصوص وضعیت محمود و محمد صمیمی بیان کرد: آن ها یک شنبه به تهران می آیند و تست های پزشکی را پشت سر می گذرانند. فدراسیون با "فازکاش" مربی مجارستانی قبلی برادران صمیمی و رئیس فدراسیون لهستان مکاتباتی را انجام داده و قرارداد هر کدام از آن ها نهایی شود، محمود و محمد تمرینات خود را زیرنظر آن مربی پیگیری می کنند.
 
عضو کمیته فنی فدراسیون دو و میدانی درباره وضعیت سایر ورزشکاران دوومیدانی کشورمان گفت: رضا قاسمی تمرینات خود را نزد مهدی موسوی ادامه می دهد. پژمان قلعه نویی  هم در اردوهای داخلی تمرین می کند. درهای تیم ملی روی تمام ورزشکاران باز است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار