مديرکل پست استان اردبيل گفت: بيش از 5 ميليون مرسوله در ده ماهه سالجاری در استان اردبيل قبول و جابه جا شده است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل، احمد عبداللهی در جمع خبرنگاران در اردبيل با اشاره به ضرورت توسعه خدمات الکترونيکی‌، هوشمندسازی خدمات پستی و ارائه سرويس‌های نوين پستی اظهار داشت: براساس نياز مشتريان و به‌هنگام‌‌سازی بانک اطلاعات کد پستی، ازجمله برنامه‌های محوری اداره کل پست استان اردبيل در راستای تحقق شعار راهبردی شبکه پستی کشور(پست هوشمند) است.

وی با اشاره به راه‌اندازی خط مبادله پستی مستقيم به تهران از طريق سرچم، گفت: خطوط مبادله منحصربه فرد شبکه پستی و ايجاد پنجره واحد با هدف ارائه نيابتی خدمات سازمان‌ها از طريق شبکه پستی، می تواند تحقق دولت الکترونيک در سازمان‌ها را ساماندهی و تسريع کند.

مديرکل پست استان اردبيل افزود: پست استان اردبيل با برخورداری از تعداد 484 واحد پستی، توانسته در ده ماهه سالجاری بيش از 3 ميليون و 240 هزار مرسوله پستی را قبول و پس ازآماده‌سازی به مقاصد تعيين شده ارسال کند که با احتساب بيش از 2 ميليون مرسولات وارده به استان، در مجموع نسبت به قبول و جابجايی بيش از 5 ميليون مرسوله در ده ماهه سالجاری اقدام شده است.

عبداللهی تصريح کرد: روند روزافزون تکنولوژی سبب شده که پست نامه‌ها به مرور از چرخه کاری پست حذف شده و درهمين راستا 3 خدمت مهم فيزيکی، الکتريکی و مالی به متقاضيان ارائه و با استفاده از خدمات پستی می ‌توان به اهدافی ماندد کاهش انرژی و رفت و آمد درون شهری و نيز صرفه‌جويی در وقت دست يافت.

وی فراهم کردن زيرساخت‌های دولت الکترونيک از درگاه پست و ايجاد بانک اطلاعاتی GNAF را از برنامه‌های پست استان درسال‌جاری برشمرد و بيان کرد: نقش پست به عنوان درگاه اين خدمات نقشی غيرقابل انکار است که اميدواريم با همکاری دستگاه‌های اجرايی استان اين امر در استان اردبيل به طور کامل محقق شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.