فرمانده نیروی انتظامی سپیدان از دستگیری باند هفت نفره سارقان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ سلطان محمدی فرمانده نیروی انتظامی سپیدان گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت در سطح شهرستان و با توجه به حساسیت موضوع، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور كار كارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.  

 
وی ادامه داد: با انجام اقدامات گسترده پلیسی، یك باند هفت نفره سارقان كه در سطح شهرستان به صورت شبانه اقدام به سرقت به عنف می كردند، شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی، همگی آنان دستگیر شدند.  
 
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان سپیدان اظهار کرد: در تحقیقات فنی و پلیسی متهمان به یك فقره سرقت طلا از منزل یكی از شهروندان و شش فقره سرقت از باغ شهرهای شهرستان اقرار و با تشكیل پرونده به مراجع قضایی تحویل داده شدند.  
 
محمدی پیرامون شیوه و شگرد سارقان، گفت: سارقان یك نفر را به عنوان كارگر به باغ های مورد نظر فرستاده و پس از شناسایی راه های ورودی و امكانات موجود در باغ نقشه سرقت را طراحی و با بستن سر و صورت خود با استفاده از یك تیغه چاقو از باغ های شهری با تهدید اقدام به سرقت می كردند.  
 
وی افزود: در این راستا طی بازرسی از منزل و مخفیگاه سارقان مقداری طلا و یك تیغه چاقو كشف و دو دستگاه خودرو متعلق به آنان نیز توقیف شد.
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار