قزوین؛

آزاد شدن «اِل سی » خبر خوش کارگروه رونق تولید

استاندار قزوین درجمع مدیران و مسئولین بانک های استان از آزاد شدن «اِل سی » برای بانک ها در جهت رونق صادرات خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ فریدون همتی گفت: دیگر نیازی به همکاری با صرافی ها نیست و بانک ها مانند  دوره قبل از تحریم از صادرات حمایت می کنند.

آزاد شدن «اِل سی » خبر خوش کارگروه رونق تولید

 همتی افزود: برای سرعت بخشیدن به فرآیند پرداخت تسهیلات به واحد های تولیدی ، بانک های عامل، مدارک مورد نیاز را تفکیک و فرآیندهای زائد را حذف کنند.

وی یادآور شد: از 2 هزار و 31  واحد استان، 912 واحد با دریافت 960 میلیارد تومان تسهیلات بهین یاب  مورد حمایت قرار گرفته اند و برخی از این واحد ها از ظرفیت بانک های تهران استفاده کرده اند که نشان از رشد فعالیت های استان است.

همتی یادآور شد : در بحث بهینه یاب و پرداخت تسهیلات از نظر تعداد و پرداخت ، استان  رتبه پنجم و در بحث نظارت بر واحدهای دریافت کننده تسهیلات  در جایگاه دوم کشور قرار دارد.

استاندار قزوین گفت : در برنامه  ای جدید، 142 واحد صنعتی و کشاورزی تعطیل و نیمه تکیمل در کارگروه چهارجانبه که هفته آینده برگزار می شود مورد حمایت قرار می گیرند .

همتی افزود: 148 واحد تولیدی هم که در سیستم بهینه یاب ثبت نام کرده اند قابلیت دریافت تسهیلات پیدا می کنند.

حبیبی معاون اقتصادی استاندار هم دراین نشست از بانک ها خواست تا پرداخت تسهیلات به واحد های تولیدی شهرستان آوج رادر اولویت قرار دهند،

حبیبی یادآور شد: در این شهرستان تازه تاسیس، 60 پرونده در صف دریافت تسهیلات قرا ردارد.

انتهای پیام/

 



 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار