قائم مقام معاونت پیگیری از وقوع جرم قوه قضائیه گفت: یکی از وظایف قوه قضاییه ایجاد امنیت و رفاه در جامعه است و بر همین اساس باید شرایط مناسب برای تولید فراهم شود.

ایجاد امنیت و رفاه در جامعه از وظایف قوه قضاییه استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مهدی امیری اصفهانی در کارگاه آموزشی آشنایی با اصول داوری سازمانی در اتاق بازرگانی خراسان رضوی افزود: کاهش موانع تولید یکی از رویکردهایی است که باید توسط دستگاه های مختلف به صورت جدی دنبال شود.
وی توجه به موضوعات اقتصادی را ضروری دانست و گفت: این قوه برای رفع موانع تولید و فراهم کردن شرایط مناسب برای رونق اقتصادی در کشور تلاش می کند.
قائم مقام معاونت پیگیری از وقوع جرم قوه قضائیه افزود: این قوه از شرایط قانونی برای استیفای حقوق جامعه و احیاء شرایط تولید حمایت می کند و در جهت رفع موانع تولید و تسهیل شرایط موجود گام بر می دارد.
وی گفت: در شرایط فعلی کشور نقشه آمایش تولید به وجود نیامده است و حتی بسیاری از رفتار مدیران متعارض است و این رفتارها از موانع اصلی تولید به حساب می آید.
قائم مقام معاونت پیگیری از وقوع جرم قوه قضائیه افزود: باید تمامی موانع موجود از بین برود تا امنیت و رفاه به وجود بیاید زیرا اگر امنیت و رفاه به وجود نیاید، کیان جامعه مورد تهدید واقع می شود.
امیری اصفهانی گفت: استفاده از ظرفیت مردم و فعالان اقتصادی از رویکردهایی بسیار مهمی است که در خصوص حوزه رونق اقتصادی مورد استفاده قرار می گیرد.
وی در خصوص نقش داوری در خصوص رفع موانع تولید و کاهش پروندهای قضایی افزود: داوری در تسهیل موانع اقتصادی نقش بسیار کلیدی را ایفا می کند و می تواند شرایط بهتری را برای فعالیت ها فراهم کند.
انتهای پیام// م.م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.