در سانحه سقوط هواپیمای باری روی خانه های نزدیک فرودگاه بیشکک، 37 نفر از جمله شش کودک­ کشته شدند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، وزارت امور اضطراری قرقیزستان اعلام کرد: یک هواپیمای باری ترکیه در قرقیزستان سقوط کرده است. دولت قرقیزستان از مرگ 32 نفر در سقوط هواپیمای باری ترکیه خبر داد.
 
وزارت بهداشت قرقیزستان در آمار اولیه اعلام کرد: امدادگران اجساد یکی از خلبانان هواپیما و 15 نفر از مردمی را که این هواپیمای بوئینگ 747 روی خانه های آنها سقوط کرده است پیدا کرده اند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از بیشکک، مقامات قرقیزستان اعلام کردند نتایج اولیه تحقیقات درباره سانحه سقوط یک فروند هواپیمای باری ترکیه در پایتخت این کشور که صبح امروز روی داد و دست کم 37 کشته بر جای گذاشت، نشان می دهد که « خطای خلبان » علت این سانحه بوده است.

مقامات فرودگاه بین المللی ماناس قرقیزستان روز دوشنبه از تعطیلی این فرودگاه به دنبال وقوع سانحه هوایی نزدیک بیشکک خبر دادند.
 
بخش مطبوعاتی فرودگاه بین المللی ماناس اعلام کرد ؛ این فرودگاه در پی سانحه­ سقوط هواپیمای باری ترکیه نزدیک بیشکک فعلا هیچ خدماتی پروازی ارائه نمی دهد.

خدمات اورژانس قرقیزستان اعلام کرد شش کودک در بین قربانیان این حادثه دیده می شوند و بیشتر تلفات این سانحه ساکنان خانه هایی بوده اند که این هواپیما روی آنها سقوط کرده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار