محمدرضا عباسی گفت: خوشبختانه در این دیدار هر دو تیم موقعیت های زیادی را روی دروازه یکدیگر خلق کردند در مجموع باید بگویم نتیجه تساوی عادلانه بود.

محمدرضا عباسی در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد تساوی تیم سیاه جامگان مقابل پدیده بیان داشت: دربی مشهد همواره از حساسیت بالایی برخوردار بوده است و در این دیدار هم بازی خیلی خوبی را از هر 2 تیم شاهد بودیم.
خوشبختانه در این دیدار هر دو تیم موقعیت های زیادی را روی دروازه یکدیگر خلق کردند در مجموع باید بگویم نتیجه تساوی عادلانه بود.

وی با اشاره به عملکرد درخشان بازیکنان سیاه جامگان در این دیدار عنوان کرد: از عملکرد تک تک بازیکنان تیم رضایت دارم آنها نمایش خیلی خوبی را در طول 90 دقیقه در زمین مسابقه ارائه دادند.

عباسی در ادامه تاکید کرد:داوری در این بازی مشکلی نداشت کارش را به نحو احسن انجام داد.

مالک باشگاه سیاه جامگان درباره حضور کم تماشاگران در این دیدار گفت: با توجه به اینکه در فصل زمستان قرارداریم و ورزشگاه ثامن در بیرون شهر قرار دارد، مردم ترجیح دادند به جای حضور در استادیوم ثامن از پای گیرنده های تلویزیونی شان این دیدار را تماشا کنند.

وی با اشاره به تغییر نام این تیم تصریح کرد: سرانجام روز گذشته مدیر کل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی با تغییر نام تیممان موافقت کرد و قرار است هفته آینده کارهای نهایی را انجام دهیم تا بالاخره مجوز حرفه ای شدن را دریافت کنیم.

مالک باشگاه سیاه جامگان درپاسخ به این سوال که چه زمانی استادیوم امام رضا افتتاح می شود، یاد آور شد: این ورزشگاه اکنون آماده بهره برداری است اما تصمیم گیری در رابطه با اینکه بازی های خودمان را در ورزشگاه امام رضا برگزار کنیم به عهده آستان قدس رضوی است. اما امیدوارم مسئولان استان خراسان طوری برنامه ریزی کنند که بتوانیم با توجه به اینکه این ورزشگاه فوق مدرن در داخل شهر قرار دارد بازی های مان را در ادامه فصل در این استادیوم پیشرفته برگزار کنیم.

عباسی درپایان در مورد بازی بعدی این تیم مقابل سایپا در تهران گفت: سایپا بازیکنان خوبی را در فصل نقل و انتقالات جذب کرده است و مي دانيم با انگيزه برد مقابل ما قرار می گیرد و اين مسئله یک مقداری کار ما را سخت مي کند، برهمین اساس سعی داریم با یک برنامه ریزی خوب و حساب شده در تهران به مصاف این تیم برویم تا بتوانیم دست پر از تهران به مشهد باز گردیم.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.