آثار فیلم سازان برگزیده فیلم کوتاه به صورت ماهانه در ویژه برنامه "رباعی سینما" مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،روابط عمومی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان، رییس دفتر تخصصی سینما با بیان این مطلب گفت: برنامه "رباعی سینما" با محوریت «مرور آثار فیلم سازان برگزیده فیلم کوتاه» به همت دفتر تخصصی سینما سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان و با همکاری سایت فیدان (سایت تخصصی فیلم کوتاه) برنامه ریزی شده است.
مصطفی حیدری اظهار داشت: دومین برنامه رباعی سینما به مرور فیلم های کوتاه بهزاد آزادی اختصاص یافته که دوم بهمن ماه ساعت 17 در سالن اجتماعات کتابخانه مرکزی برگزار می شود.
وی افزود: در این برنامه فیلم های "ادریس"، "موقت" و "کشتارگاه" به نمایش در می آید و پس از آن با حضور کارگردان به نقد و بررسی این فیلم ها پرداخته خواهد شد.
وی ادامه داد: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته آثار فیلم سازان برگزیده فیلم کوتاه به صورت ماهانه شنبه اول هر ماه در ویژه برنامه "رباعی سینما" مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.
حیدری خاطرنشان کرد: بهزاد آزادی فارغ‌التحصیل رشته ادبیات نمایشی از دانشگاه هنر تهران است و فیلم های او در جشنواره های مختلف شرکت داشته که مهمترین آنها حضور فیلم کشتارگاه در بخش سینه فونداسیون(بخش دانشجویی) شصت و هشتمین دوره جشنواره فیلم کن بوده است.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.