انجمن خیرین دانشگاه پیام نور با نام دانشگاه یار تاسیس می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علی اصغر رستمی ابوسعیدی رئیس دانشگاه پیام نور کشور گفت: دانشگاه پیام نور به عنوان مرکز علم آموزی مردمی دارای جایگاه برتر در کشور است.

ابو سعیدی با اشاره به اینکه خیرین ۶۶ هزار مترمربع فضای دانشگاه را احداث کرده اند، افزود: بیش از ۶۰ هکتار زمین از سوی این خیرین به دانشگاه پیام نور فارس اهداء شده است.

وی ادامه داد: ۵۰ خودرو به دانشگاه پیام نور استان فارس با مشارکت یکی از خیرین اهداء شده، و ۲۵ درصد ساختمان های کنونی دانشگاه پیام نور به وسیله یک خیر نیکوکار در استان فارس ساخته شده است.

ابوسعیدی نقش خیرین را در استان های هرمزگان، کرمان و یزد در شمار استان فارس در قبال کمک های مردمی ارزیابی و تصریح کرد: بیشتر دانشجویان دانشگاه های پیام نور در استان های سیستان و بلوچستان از مددجویان کمیته امداد هستند.

رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس در مراسم تجلیل از 60خیر دانشگاه پیام نور نیز گفت: ۱۱۰ نیکوکار در ساخت واحد ها و مراکز دانشگاه پیام نور استان فارس مشارکت می کنند که این دانشگاه ها موفق به جذب 2 هزار دانشجو شده اند.

قرائتی بیان کرد: ۳۶هزار مترمربع فضای آموزشی برای دانشگاه پیام نور فارس ساخته می شود که ۲۵ درصد ساختمان های کنونی دانشگاه های پیام نور سراسر استان از سوی خیرین تامین شده که رقمی معادل یک پنجم فضای فیزیکی دانشگاه را شامل می شود.

وی اضافه کرد: تعداد دانشجویان کنونی دانشگاه پیام نور استان فارس ۴۱هزار نفر بوده، که دارای ۲۳۰ عضو هیئت علمی است که ۱۴ نفر از آنان در رتبه دانشیار و استاد قرار دارند و این درحالی است که ۴۰ مرکز و ۷ دوره در این دانشگاه دایر است.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار