فرماندار شهرستان اهر، از افزایش میزان ازدواج در شهرستان اهر در 9 ماهه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛عابدی، در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان اهر، گفت: یک هزار و 241 مورد ازدواج در شهرستان اهر در 9 ماهه اول امسال ثبت شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 70 مورد افزایش دارد.
وی، افزود: متأسفانه به علت مشکلات اقتصادی، توقعات بیجا و بیکاری، جوانان زیاد تمایلی برای ازدواج ندارند که باعث افزایش سن ازدواج می شود.
فرماندار شهرستان اهر، گفت: افزایش سن ازدواج ممکن است باعث مسایل جبران ناپذیری شود که لازم است در این زمینه از سوی خانواده ها و مسئولان فکر جدی شود.
وی، گفت: خیرین تاکنون در شهرستان اهر از لحاظ تأمین جهیزیه همکاری های خوبی دارند و امیدواریم بیش از پیش شاهد پیشقدمی خیران در تأمین جهیزیه باشیم.
عابدی، همچنین یکی از مشکلات جوانان در دریافت وام های ازدواج را، درخواست تأمین ضامن کارمند از سوی بانک ها اعلام کرد و از بانک ها خواست در این زمینه عنایت ویژه ای داشته باشند.
در این جلسه مدیر کمیته امداد امام خمینی ( ره ) شهرستان اهر نیز، از تأمین جهیزیه توسط خیران با مشارکت ستاد تسهیل ازدواج و ادارات مختلف برای 94 نوعروس در سال جاری خبر داد.
ارسلان طهماسبی، گفت: همچنین برای 114 نوعروس نیز از محل اعتبارات کمیته امداد امام خمینی ( ره ) شهرستان اهر برای تأمین جهیزیه تسهیلات پرداخت شده است.
وی، افزود: 217 نفر نوعروس دیگر برای تأمین جهیزیه پشت نوبت هستند.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.