معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران از پرداخت 50 هزار فقره تسهیلات مسکن به ایثارگران خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ سعید عندلیبی در نشست با  نمایندگان امور ایثارگران دستگاه های اجرایی استان قزوین گفت : بر اساس مصوبه مجلس دولت باید سالانه  100 هزار فقره تسهیلات به مسکن ایثارگران اختصاص دهد که تاکنون  50 هزار فقره آن محقق شده است.

عندلیبی همچنین افزود:  امسال 36 هزار ایثارگر با دریافت وام مسکن و یا طرح های خود اشتغالی مشغول به کار شده اند . 

 معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران  افزود: بر اساس ماده 21 قانون جامعه خدمات رسانی به ایثارگران ، دستگاه های اجرایی موظفند 25 درصد از سهمیه استخدامی را به ایثارگران اختصاص دهند .

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هم در این نشست با اشاره به  10 هزار ایثارگر در استان قزوین گفت : از این تعداد 3 هزار نفر شهید و 7 هزارجانباز و آزاده هستند.

غلامرضا حقایق پور افزود : .نگاه برخی از مدیران به بنیاد شهید نگاه صنفی است و برای رفع مشکلات آنها به بنیاد شهید ارجاع داده می شوند .

قلی پور مسئول دفتر حمایت از ایثارگران استان هم در این جلسه گفت : امسال به  8 هزار و 675 نفر از ایثار گران و خانواده هایشان مشاوره داده شده و از آنان حمایت حقوقی شده است.

سجادفر مسئول امور ایثارگران استانداری هم در این نشست گفت : با برگزاری کارگاه های آموزشی برای رابطین امور ایثارگران در ادارات آنها با قوانین و مسائل حقوقی این عرصه بیشتر آشنا شده و مشکلات این افراد سریع تر حل خواهد شد.

انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۹ ۰۲ بهمن ۱۳۹۵
قراره پاداش به ازای هر ماه حضور در جبهه به رزمندگان داده بشه مثل پاداش هر ماه اسارت اسرا، لطفا پیگیری کنید