سلطانی فر: گلف ورزشی برای تمام سنین است/ سعیدی: با سلطانی فر، افق روشنی برای گلف می بینیم

وزیر ورزش و جوانان گفت: این قابلیت که رشته ورزشی گلف را می توان به تمامی رده های سنی تعمیم داد، از خصوصیات منحصر به فرد این ورزش است.

سلطانی فر: گلف ورزشی برای تمام سنین است/ سعیدی: با سلطانی فر، افق روشنی برای گلف می بینیمبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون گلف، در نشست رئیس فدراسیون گلف با وزیر ورزش و جوانان، که در دفتر سلطانی فر انجام شد ابتدا کیکاوس سعیدی به تشریح وضع موجود فدراسیون گلف، موفقیت های کسب شده، پتانسیل های موجود و مشکلات این ورزش پرداخت.

در ادامه سلطانی فر ضمن بیان این مطلب که گلف ورزش ی برای تمام سنین ۸ تا ۸۰ سال است و افراد با هر سنی می توانند به این ورزش بپردازند افزود: این قابلیت که رشته ورزشی گلف را می توان به تمامی رده های سنی تعمیم داد، از خصوصیات منحصر به فرد این ورزش است، به ویژه اینکه بانوان با پوشش اسلامی هم می توانند در عرصه های بین المللی این رشته رقابت کنند.

وزیر ورزش و جوانان به اقبال بسیار بالای گلف در دنیا به عنوان ورزشی دیپلماتیک اشاره و جایگاه آن در مجامع بین المللی را ویژه توصیف کرد و گفت: تلاش فدراسیون گلف در ارتقاء رنکینگ جهانی ایران در این رشته ورزشی ارزشمند است.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار