آیت الله سید احمد حسینی خراسانی عضو مجلس خبرگان رهبری گفت:پرهیز از حاشیه‌سازی‌ها گام اصلی در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران از قم؛عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مقام معظم رهبری در رأس همه‌کسانی قرار دارد که درباره ضرورت و اهمیت مسئله اقتصاد مقاومتی به بهترین شکل ممکن بحث کردند، افزود: مقام معظم رهبری در دیدار اخیر 19 دی با علمای قم مجدداً تکرار و تاکید کردند که راه حل اساسی مشکل کشور و راه صحیح برون رفت از معضل اجتماعی رکود مراکز صنعتی اقتصادی، اقتصاد مقاومتی است.
وی همچنین گفت:موفقیت در مسئله اقتصاد مقاومتی از مسیر پرهیز از حاشیه‌سازی‌ها می‌گذرد، امیدواریم در فرصت باقی‌مانده همتی شود تا قدمی برداریم که آثارش در زندگی مردم لمس و آشکار شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: همان‌طور که پیش‌بینی آن مشکل نبود که سال 95 هم علی‌رغم میل باطنی ما به سرنوشت سال‌های قبل دچار شود، مقام معظم رهبری در کنار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل را هم آورده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: اقتصاد مقاومتی باید با روی کرد و تکیه بر استعدادهای داخلی و تولید ملی باشد که متأسفانه در این زمینه جدی عمل نکردیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: اگر می‌خواهیم در مسئله اقتصاد مقاومتی موفق عمل کنیم باید از حاشیه‌سازی‌ها بپرهیزیم، امیدواریم در فرصت باقی‌مانده همتی شود تا قدمی برداریم که آثارش در زندگی مردم لمس و آشکار شود.

انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار