مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان کرمانشاه اعتبار امسال سد "قشلاق" صفر بوده است.این سد برای تکمیل به 100 میلیارد تومان اعتبار دیگر نیاز دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛کیاست امیریان از پیشرفت فیزیکی 69 درصدی سد قشلاق صحنه خبر داد و گفت: این سد قرار بود سال 93 و یا نهایتا 94 مورد استفاده قرار گیرد که به دلیل مشکلات کمبود اعتبار هنوز به بهره‌برداری نرسیده است.


وی با بیان اینکه اعتبار امسال سد قشلاق در لایحه بودجه 7.1 میلیارد تومان است، خاطرنشان کرد: متاسفانه تخصیص اعتبار این سد صفر بوده و در سال 95 هیچ اعتباری دریافت نکرده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان کرمانشاه اعتباری که در لایحه بودجه سال 96 برای این سد در نظر گرفته شده را نیز چهار میلیارد تومان اعلام کرد.

به گفته این مسئول، سد قشلاق برای تکمیل به 100 میلیارد تومان دیگر اعتبار نیاز دارد که با این روند تخصیص اعتبار، اجرای آن بسیار طولانی خواهد شد.

امیریان افزود: البته دنبال تامین اعتبار مورد نیاز این سد از محل‌های دیگری که برای آن در نظر گرفته شده مانند فروش اوراق و ... هستیم.

وی با اشاره به آغاز ساخت این سد از سال 88، تاکید کرد: هدف از احداث سد قشلاق تامین آب شرب و صنعت بلندمدت شهر صحنه به میزان 9 میلیون مترمکعب در سال و همچنین تامین آب 2500 هکتار از اراضی کشاورزی منطقه است.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.