شهردار نطنز گفت: نام‌گذاری معابر شهر نطنز در 4 فاز انجام و پس از تأیید شورای نام‌گذاری به پایان رسید که تابلوهای آن نیز تا پایان سال نصب می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سید محسن تجویدی  در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: نام‌گذاری معابر شهر نطنز در 4 فاز انجام و پس از تأیید شورای نام‌گذاری شهرستان به پایان رسید که تابلوهای آن نیز تا پایان سال نصب می‌شود.

وی افزود: عملیات نصب تابلوها پس از تأیید و ابلاغ شورای نام‌گذاری شهرستان آغاز خواهد شد که این تابلوها شامل تابلوی پلاکی پایه‌دار ایستاده است.

شهردار نطنز خاطرنشان کرد: این عملیات باهدف بهبود وضعیت و سهولت شناسایی معابر و دسترسی آسان‌تر شهروندان به محلات موردنظر آغازشده و به حول و قوه الهی تا پایان سال جاری انجام خواهد شد.

وی گفت: در مراحل نام‌گذاری معابر سعی شده از نام‌ها و اسامی مشاهیر، روزهای مهم در شهرستان، شهدا و برگرفته از فرهنگ شهرستان نطنز و همچنین شرایط فیزیکی و موقعیت جغرافیایی محلات استفاده شود که امید است مورد رضایت شهروندان قرار گیرد.

تجویدی از آغاز طرح غنی‌سازی و به‌ روزرسانی نقشه‌های شهر نطنز خبر داد و بیان کرد: این طرح در راستای تهیه طرح تفضیلی شهر است که نقشه‌های به‌ روز شهری تهیه می‌شود، لازم به ذکر است از سال 1385 تاکنون نسبت به این امر اقدام نشده بود.

وی اضافه کرد: طی اجرایی شدن این طرح بسیاری از مشکلات طرح تفضیلی، مسائل و مشکلات حوزه شهرسازی و شبکه‌های معابر داخل شهری برطرف می‌شود و در رشد و توسعه متوازن آتی شهر نقش بسزایی خواهد داشت.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.