ساری؛

یک مازندرانی در فهرست مایدا

سودابه باقرپور به تیم ملی والیبال بانوان ایران دعوت شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سرمربی تیم ملی والیبال بانوان ایران ۱۴ بازیکن را برای حضور در اردوی آماده‌سازی رقابت‌های انتخابی جهان که در منطقه آسیای مرکزی از ۸ تا ۱۰ بهمن ماه به میزبانی مالدیو برگزار می شود دعوت کرد.

سودابه باقرپور تنها بانوی مازندرانی است که به همراه شبنم علیخانی، ندا چملانیان، مائده برهانی، فرزانه زارعی، شکوفه صفری، زینب گیوه، فرنوش شیخی، نگار کیانی، فرزانه مرادیان، مهسا صابری، مهسا کدخدا، نگین شیرتری و فرانک بابلیان یا نظر مایدا چیچیچ به اردوی تیم ملی والیبال بانوان دعوت شدند.

تیم ایران در این رقابت ها به مصاف تیم های هند، نپال و مالدیو خواهد رفت.

تمرینات تیم ملی والیبال بانوان تا ۵ بهمن ماه به مدت ۶ روز ادامه خواهد داشت و سپس تیم ملی راهی کشور مالدیو می شود تا در رقابت های انتخابی جهان در منطقه آسیای مرکزی شرکت کند.

هجدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زنان جهان سال ۲۰۱۸ با حضور ۲۴ تیم از ۷ تا ۲۸ مهرماه سال ۱۳۹۷ به میزبانی ژاپن برگزار می شود.

تاکنون حضور سه تیم در این رقابت ها قطعی شده که آمریکا به عنوان قهرمانی سال ۲۰۱۴، ژاپن میزبان سال ۲۰۱۸ و تیم ملی والیبال برزیل به عنوان قهرمان سال ۲۰۱۵ آمریکا جنوبی سه تیم قطعی شده این رقابت ها هستند.

قاره آسیا علاوه بر میزبان چهار سهمیه دیگر در مسابقات والیبال قهرمانی جهان دارد.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.