مدیر آموزش و پرورش شهرستان بروجرد گفت: ایجاد و فعالیت کانال تلگرامی با هدف آموزش و ایجاد ارتباط بیشتربین اولیا دانش آموز ومربیان درمدارس این شهرستان ممنوع است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ ابوالفتحی گفت: برخی از مدارس کانال های تلگرامی را ایجاد کرده اند که این مهم باعث شده تا وقت دانش آموزان در زمان غیر مدرسه در شبکه های مجازی صرف شود که ادامه این روند در طولانی مدت خسارت های زیادی به جسم و روح دانش آموزان وارد می کند.

وی افزود: اگر چه وجود کانال های تلگرامی انتقال اطلاعات را به والدین و دانش آموزان راحت تر کرده اما موجب می شود تا والدین در منزل وقت زیادی را برای مرور مطالب این شبکه صرف نموده و از سوی دیگر نیز سبب شده که اولیا ارتباط نزدیکی با مربیان مدارس و اوضاع دانش آموزان نداشته باشند.

مدیرآموزش وپرورش شهرستان بروجرد با اشاره به آثار زیانبار وابستگی به شبکه مجازی و کانال های تلگرامی در روحیه دانش آموزان گفت: استفاده ازموبایل توسط دانش اموزان در مدارس و برای معلمان در کلاس درس را با توجه به شاریط سنی آنها ممنوع است.

ابوالفتحی افزود: در راستای ارتقای کیفی آموزش به دانش آموزان 396 کلاس درس در بروجرد به سیستم های هوشمند تجهیز شده اند.

وی گفت: از این تعداد 181 کلاس دارای صفحه هوشمند با قابلیت نوشتن، لمس و نمایش بوده و 207 کلاس نیز تنها صفحه نمایش هوشمند دارند.

مدیر آموزش و پرورش بروجرد افزود: امسال نیز 50 کلاس درس هوشمند سازی شده اند.

انتهای پیام /م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.