سخنگوی کمیسیون عمران درباره اظهارات اخیر یک نماینده مبنی بر برگزاری جلسه استیضاح وزیر راه در تاریخ 10 بهمن توضیحاتی ارائه داد.

صدیف بدری نماینده مردم اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اظهارات یکی از نمایندگان مجلس مبنی بر برگزاری جلسه استیضاح وزیر راه در تاریخ 10 بهمن در مجلس، توضیحاتی ارائه داد.

وی افزود: پیش از هر استیضاحی کمیسیون عمران مجلس باید جلسه خود در باب این موضوع را با حضور وزیر و استیضاح کنندگان برگزار کند تا نتایج آن مشخص شود؛ چرا که ممکن است وزیر استیضاح کنندگان را قانع کند.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس تأکید کرد: بنابراین نتایج گزارش استیضاح وزیر راه باید پس از بررسی در کمیسیون عمران به هیئت رئیسه مجلس ارسال شود ؛با این حال برگزار شدن این جلسه در تاریخ 10 بهمن ماه هنوز مشخص نیست.

بدری تأکید کرد: بدون شک نماینده‌ای که خبر از استیضاح وزیر راه در تاریخ 10 بهمن داده است شاید به نوعی به جلسه کمیسیون عمران در این رابطه اشاره دارد که باید گفت هنوز گزارش استیضاح در کمیسیون مربوطه بررسی نشده است. 

لازم به ذکر است ؛ نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه اخیرا در جریان مصاحبه‌ای خبر از استیضاح وزیر راه و شهرسازی در تاریخ 10 بهمن در مجلس، داد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۴ ۲۹ دی ۱۳۹۵
این کمیسیون عمران اول خودشو استیضاح کنه که به شکایت من از شهرداری در مورد ممانعت از اجرای طرح وصل کردن یه اتاق اتوبوس به یه اتوبوس دیگه که مشکل کمبود اتوبوسای BRT رو حل میکنه و الان چند ماهه بلاتکلیف گذاشته رو روشن کنه بعد بقیه رو استیضاح کنه
آخرین اخبار