استعداد های درخشان در شنای استان زنجان نوید بخش نتایج خوش است .

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ مربی رده های سنی شنای استان گفت: در مورد مسابقاتی که در شیراز؛اصفهان؛اردبیل خواهیم داشت تمام تیم های رده سنی استان در هر چهار رشته ی شنا شرکت خواهند کرد وامیدواریم بتوانیم در رده های سنی 11تا14سال موفقیت های گذشته راتکرارکنیم تا جایگاه رشته شنای استان را حفظ کنیم .
بهزاد پیری همچنین از حضور تیم شنای استان درمسابقات جام فجر که از 18بهمن در شیراز آغاز می شود خبر داد وگفت:جام فجریکی از معتبر ترین مسابقات کشور است که شنا گران زنجان با درک این موضوع با جدیت به تمرینات خود ادامه می دهند تا بتوانیم با عملکرد خوب خود افتخاری دیگر برای شنای استان کسب کنیم .
وی در ادامه خاطر نشان کرد:مسابقات قهرمانی زیر10 سال کشور 23 اسفند به میزبانی زنجان برگزار خواهد شد که تیم زنجان با حضور در این مسابقات به دنبال اثبات شایستگی های خود است.                                                                         
 پیری در پایان فرا رسیدن فصل امتحانات مشکلاتی را برای تمرین تیم های رده سنی فراهم کرده ،اما تمام تلاشمان راجهت آماده سازی هر چه بهتر ورزشکاران انجام می دهیم .
مربی رده های سنی شنای استان از خانواده ها خواست تا نهایت همکاری را با هیئت شنای استان در راستای اعزام  ورزشکاران را داشته باشند.



انتهای پیام/ ش

برچسب ها: شنا ، تیم ملی ، ورزش ، جام فجر ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.