توزیع عادلانه تخت های روانپزشکی از اهداف عرصه سلامت است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی این مطلب را در ارتباط ویدئو کنفرانس با وزیر بهداشت در مراسم افتتاح 1000 تخت روانپزشکی در سراسر کشور عنوان کرد .

مراسم افتتاح همزمان 1000تخت روانپزشکی در سراسر کشور ، دکتر آقازاده رئیس دانشگاه در ارتباط ویدئو کنفرانسی با دکتر هاشمی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: در استان 109 تخت فعال روانپزشکی وجود داشت که از این تعداد 93 تخت در ارومیه و مابقی در شهرستان خوی بود.

وی افزود: خوشبختانه بعد از آغاز اجرای طرح تحول سلامت امروز 24 تخت روانپزشکی در سطح استان افزوده شد که از این تعداد 14 تخت در شهرستان میاندوآب و 10 تخت در شهرستان ماکو قرار دارد.

آقازاده خاطر نشان کرد : در مجموع 66 تخت در استان افتتاح خواهد شد که امروز 24 تخت افتتاح و بقیه نیز در شهرستانهای سردشت، نقده، بوکان، و مهاباد در آینده اضافه خواهد شد که این امر باعث توزیع عادلانه تخت های روانپزشکی در استان آذربایجان غربی خواهد گردید که از اهداف عرصه سلامت استان می باشد .

در پایان این مقام مسئول اظهار امیدواری کرد: با توجه به فرسوده بودن بیمارستان روانپزشکی ارومیه در تلاشیم که در آینده نزدیک بیمارستان 160 تختخوابی روانپزشکی ارومیه به دست مقام عالی وزارت کلنگ زنی گردد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.