رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: پروژه یادگار امام(ره) سرعت مطلوبی ندارد و در پادگان جی باقیمانده است.

پروژه اتوبان یادگار امام(ره) سرعت مطلوبی ندارد

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در سیصد و بیست و یکمین جلسه علنی شورای شهر پس از اظهارات دبیر دبیران شورایاری منطقه10 اظهار داشت: در خصوص بزرگراه یادگار امام(ره) جلساتی برگزار شده و درخواست داشتیم که این بزرگراه مانند گذشته به صورت طبقاتی احداث شود.

وی افزود: اگر بزرگراه یادگار امام(ره) به صورت طبقاتی احداث شود بسیاری از مشکلات حل خواهد شد و می‌تواند بزرگراه صدر و شهیدکازرونی را مستقیما به این اتوبون متصل کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر اینکه راه‌های بزرگ و دسترسی‌های خوبی در شهر تهران احداث شده است، تصریح کرد: با اتصال بزرگراه صدر و پل شهیدکازرونی به اتوبان یادگار امام(ره) می‌توان به 9 دی نیز دسترسی پیدا کرد.

چمران با بیان اینکه شورا از معاونت فنی و مهندسی شهرداری تهران گلایه دارد، گفت: اتوبان یادگار امام(ره) سرعت مطلوب ندارد و در پادگان جی گیر کرده است.

وی ادامه داد: در خصوص این موضوع با شهرداری مذاکرات زیادی داشتیم و آن‌ها اعلام کردند که مشکلات بر طرف شده و پروژه در حال تکمیل است اما توسط بازدید‌هایی که از این پروژه انجام دادیم چیزی عایدمان نشد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران افزود: باید در خصوص سرعت بخشی به این اتوبان اقداماتی انجام داد.

الهه راستگو عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران پس از اظهارات دبیر دبیران شورایاری منطقه10، گفت: بر اساس بازدید‌هایی که از این منطقه انجام دادم متوجه شدم که وجود بافت فرسوده مشکلات خاصی را برای ساکنان این منطقه به وجود آورده است.

وی با بیان اینکه باید در خصوص حل مشکلات این منطقه اقدامات ضروری صورت گیرد، افزود: نشست املاک فرسوده باعث شده که زندگی برای ساکنان این محلات سخت شود به همین دلیل از شهرداری تقاضا دارم در بودجه سال 96 توجه ویژه‌ای به منطقه 10 داشته باشند.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به کمبود سرانه‌های فضای سبز و نبود چمن مصنوعی در این منطقه، تصریح کرد: باید از زمین‌های منطقه برای بهره‌گیری فضای ورزشی استفاده شود و همچنین سازمان ورزش شهرداری تهران باید کارت‌های ورزشی شهروندی را در اختیار شهروندان این منطقه قرار دهد.

راستگو با بیان اینکه منطقه 10 از نظر پارکینگ شرایط مناسبی ندارد، تأکید کرد: باید در راستای احداث پارکینگ عمومی اقداماتی صورت گیرد تا برخی از مشکلات این منطقه حل و فصل شود.

وی گفت: باید به محلات مناطق جنوبی شهر تهران نگاه ویژه‌ای شود.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار