مشاور امور بانوان جمعیت هلال احمر استان اصفهان ازآموزش بیش از 14 هزار و 600 نفر از اعضا و داوطلبان خواهر جمعیت هلال احمر استان اصفهان در دوره های آموزشی این جمعیت خبرداد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،زهرا مقتدری با بیان این خبر اظهار داشت : در نه ماهه سال جاری14 هزار و 613 نفر از اعضا و داوطلبان خواهر جمعیت هلال احمر استان اصفهان در دوره های آموزشی این جمعیت شرکت کردند .

وی افزود : برگزاری دوره های آموزش امدادوکمکهای اولیه، کارگاه آموزشی آشنایی و پیشگیری ازاعتیاد ، آموزش مهارتهای زندگی، ، آموزش اخلاق و تفسیر قرآن ، دوره آموزشی حجاب و عفاف و چندین عنوان دوره دیگر از جمله این آموزش ها بوده است .

مشاور امور بانوان جمعیت هلال احمر استان اصفهان همچنین با اشاره به اهمیت آمادگی بانوان جمعیت استان جهت شرکت در عملیاتهای امدادی این جمعیت خاطرنشان کرد : برنامه صعود تیم امدادی خواهران به کوه کرکس، مشارکت درطرح امدادونجات پایگاه های جاده ای در نوروز و طول سال،شرکت در مسابقات امدادونجات و مشارکت فعال در برگزاری مانور پدافند غیر عامل از دیگر برنامه های این حوزه در این مدت بوده است .



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.