فرماندار زاهدان گفت: ۱۵ کمیته ستاد دهه فجر برای برگزاری بهتر مراسم‌های این دهه در شهرستان زاهدان تشکیل شد.

۱۵ کمیته جهت برگزاری برنامه‌های دهه فجر در زاهدان تشکیل شدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان؛ مجتبی خانجانی در جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی ستاد دهه فجر شهرستان زاهدان گفت: با تصویب و تایید همه اعضای جلسه 15 ستاد از جمله ستاد هیئت‌های مذهبی، کانون فرهنگی و هنری، ورزش و  جوانان، دانشجویی،کارگری و بسیج و نیروهای مسلح برای بهتر برگزار شدن مراسم‌های دهه فجر شهرستان تشکیل شد.

فرماندار زاهدان افزود: مسئولان کمیته‌های تشکیل شده موظف هستند برنامه‌های خود را پس از برگزاری جلسات بین بخشی، در اسرع وقت برای اجرا به ستاد فرمانداری اعلام کنند.

وی همچنین تصویب کرد: ادارات شهرستان موظف هستند در روزهای آغازین دهه فجر نسبت به تزیین سردر ادارات و نصب پرچم و پلاکارد ویژه گرامیداشت جشن‌های دهه فجر اقدام کنند.

خانجانی تصریح کرد: کمیته تزیئنات به مسولیت شهرداری، نسبت به تزیین خیابان‌ها، پارک‌ها و تفرجگاه‌ها با نصب پرچم و نورپردازی اقدام کند.

فرماندار زاهدان بیان کرد: به منظور بهره‌مندی ساکنان حاشیه شهر و شرکت جوانان در مراسم‌های دهه فجر، سعی شود بیشتر جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی در این مناطق برگزار شود.

وی بیان کرد: شهرداری نیز هر چه سریعتر نسبت به تعویض پرچم‌های مخدوش از سطح شهر اقدام کند.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار